2019. jún 25.

Egyedül érzed magad? Vacsorázz együtt egy YouTuberrel!

írta: Sáringer Viktória
Egyedül érzed magad? Vacsorázz együtt egy YouTuberrel!

Őrült Youtube-trendek I. rész: ASMR, Mukbang, Storytime

bevezeto_5.jpgA YouTuberek újabb és újabb vad ötletekkel állnak elő, hogy nézettséget és hírnevet szerezzenek maguknak. Egy bolond százat csinál, ismerjük a mondást, és ez tökéletesen igaz a Youtube-szituációra is: ha valaki elkezd egy trendet, befut vele, sokan nézik vagy más Youtuberek látnak benne potenciált, felkapják és végigsöpör a Youtube-színtéren. 6 héten át minden kedden reggel jelentkező sorozatunk megpróbálja összeszedni és elmagyarázni a jelenleg futó Youtube-őrületeket.

ASMR

Hallottál már az ASMR mozaikszóról? Ez jelenleg az egyik legnagyobb trend a Youtube-on. Suttogás, ujjdobogás, körömhangok az asztalon, fésülködés, ivás, nyelés - ez mind ide tartozik! Szappanok vagdosásából megélni, sutyorogva sminkelni? Igen, minderre ...

Tovább Szólj hozzá

2019. jún 20.

Mire jó és hogyan működik az influencer marketing? Neked érdemes lenne-e foglalkoznod vele?

írta: Horváth.Szilveszter
Mire jó és hogyan működik az influencer marketing? Neked érdemes lenne-e foglalkoznod vele?

blue-boy-daylight-1205033.jpgHogyan érheted el a célközönséget hatékonyan? Adódik a válasz, hogy hirdetésekkel, ugyanakkor van egy másik lehetőségünk is: az influencer marketing, amelynek keretében olyan személlyel működünk együtt, aki már kialakított magának egy követő bázist, akikre befolyással van.

Az influencer marketing  egy olyan stratégia, amely egy befolyásos személyre épít, akire odafigyelnek és van némi hírneve, valamint közönsége egy adott iparágban. Az   influencer marketing   óriási lehetőséget   kínál a márkaépítés vagy új termékek bevezetése során.

Fontos azonban, hogy az influencer a Te célközönséged tudja megszólítani. Ehhez azonosulni kell az influencernek a cégeddel, a céged mondanivalójával, üzenetével. Ezután ki kell ...

Tovább Szólj hozzá

2019. jún 19.

Járj túl a Facebook algoritmusok eszén!

írta: Cs. Krisztina
Járj túl a Facebook algoritmusok eszén!

social-index-data.pngA Facebook algoritmusok gyakran igazi rejtélynek tűnnek, nem igaz? De még mindig ez az a közösségi média felület, amelyen a felhasználók brandeket követnek, így itt lehet őket leginkább elérni a Sprout Social statisztikái szerint.

Hogyan működnek a Facebook algoritmusai manapság?

A rendszer kontrollálja és rendezgeti a posztok megjelenését, így a felhasználók azt fogják látni, ami számukra a legrelevánsabb. Ahelyett, hogy tisztán kronológiai sorrendben jelennének meg a tartalmak és a hirdetések, a Facebook dönti el, hogyan rangsorolja és tárja a böngésző közönség elé a bejegyzéseket. Ráadásul ez az algoritmus folyamatosan változik.

A 2019-es változások közé például olyan dolgok tartoznak, mint a “Miért látom ezt a ...

Tovább Szólj hozzá

2019. jún 18.

Vigyázat, jönnek az őrült YouTuberek!

írta: Sáringer Viktória
Vigyázat, jönnek az őrült YouTuberek!

bevezeto_1.jpgMíg régen a YouTube-ot zenehallgatásra és klipek nézésére használtuk, mára már teljesen megváltozott a felület. Persze még mindig itt debütál a videóklipek jelentős többsége a legkisebbtől a legnagyobb zenekarokig, de emellett a világ második legnagyobb keresőjévé is vált a Google után. Youtube, mint kereső? Furcsának hangozhat elsőre, pedig igaz: mivel ma már minden tevékenységhez a világon létezik egy "tutorial" videó, így bármiben szorulunk segítségre, a YouTube rendelkezésünkre áll.

Ha van egy kis nyelvtudásunk, a világ nyitva áll előttünk! A YouTube-nak ugyanis 91 országban van helyi verziója, és összesen 80 különböző nyelven érhető el. Igaz, hogy az angol csak a negyedik legtöbbek által beszélt nyelv a kínai mandarin, ...

Tovább Szólj hozzá

2019. jún 17.

Teret hódítanak az influencerek!

írta: Horváth.Szilveszter
Teret hódítanak az influencerek!

attractive-beautiful-beauty-1090393_2.jpgAz Internet térhódításával mindenki számára megnyílt a lehetőség, hogy megoszthassa a véleményét és a tudását a nagyközönséggel. Az elmúlt 10 év hatalmas változást hozott a médiában, az influencer, mint karrier létrejöttét sokban segítette a közösségi média. 

A fiatalok már nem a Tv sztárokra tekintenek fel, hanem YouTubereket vagy egyéb más platformokon tevékenykedő embereket követnek. Sokan éltek az előttük nyíló lehetőséggel és elkezdtek közönséget építeni maguk körül és lépésről lépésre egyre nagyobb hatással lenni a követőik életére – és ezzel együtt a vásárlási döntéseikre is. 

De kik azok az influencerek?

Az influencerek olyan személyek, akik véleményükkel, viselkedésükkel hatással vannak ...

Tovább Szólj hozzá

2019. jún 17.

Gyorstalpaló az Instagramhoz

írta: Sáringer Viktória
Gyorstalpaló az Instagramhoz

instabusiness3.jpgManapság már a közösségi média nem csak a családi fotók megosztásának és a tinik ismerkedésének a helye. Bizony a vállalkozások is megjelentek minden lehetséges platformon, hogy bővítsék ügyfélkörüket és minél több emberhez jussanak el. A Facebook után az Instagram is egyre népszerűbb a cégek körében. Az Instagram egymilliárd fiókot tartalmazó, aktív közösség, aminek a Te vállalkozásod is bármikor ingyen a tagja lehet. Globális adatokat nézve már 25 millió vállalkozás próbálja ügyfeleid az Instagramon elérni és naponta több mint 200 millió fiókkal látogatnak üzleti profilokat. 3-ból 2 esetben olyan felhasználó jut el az üzleti profilra, aki még nem követi. Jól hangzik, ugye?

Mik a lépései vállalkozásod Instagramon ...

Tovább Szólj hozzá

2019. jún 14.

3 elképesztő mesterséges intelligencia és automatizálási trend 2019-ben

írta: K.Klarissza
3 elképesztő mesterséges intelligencia és automatizálási trend 2019-ben

action-artificial-intelligence-device-595804.jpgA 2019-es év félidejében számos vállalat újraértékeli az előző hónapok tapasztalatai alapján a stratégiai döntéseit. Ezeket a döntéseket erőteljesen befolyásolják a technológiák trendjeinek előrejelzései. A mesterséges intelligencia és az általa lehetővé tett automatizálás rengeteg vállalkozás számára nagyon fontos és szinte nélkülözhetetlen.

Mára számos iparágban tevékenykedő vállalkozás kapta fel a fejét ezekre az automatizálásokra és elkezdtek dübörgő tempóban nyitni a mesterséges intelligencia által kínált lehetőségek felé. A szakértők úgy vélik, hogy 2030-ig a mesterséges intelligencia csaknem 16 TRILLIÓ dollárral járul majd hozzá a globális gazdasághoz.

Ez már elég szép szám ahhoz, hogy ...

Tovább Szólj hozzá

2019. jún 13.

Ingyenes, gyors és elősegíti megjelenésedet a keresőkben – Ez a Google Cégem! (My Business)

írta: Sáringer Viktória
Ingyenes, gyors és elősegíti megjelenésedet a keresőkben – Ez a Google Cégem! (My Business)

googlemybusiness.jpg

Mindannyian szeretnénk elsőként megjelenni a keresőkben, de sokan még a legegyszerűbb lépésről is lemondanak. Használd ki a Google adta ingyenes lehetőséget, hogy vállalkozásod megjelenése ne csak egy link legyen a sok közül. Ha beregisztrálsz a Google Cégem oldalán és megadod vállalkozásod adatait, cégprofilod  megjelenik, ha a te üzletedre vagy mások hasonló vállalkozásaira keresnek a Google keresés illetve Térkép segítségével.

Itt láthatóak…  

  • elérhetőségeid: cím, nyitva tartás, telefonszám, weboldal  google1_1.JPG
  • képek
  • ügyfeleid értékelései – melyekre válaszolhatsz is!
  • létrehozhatsz 360 fokos bemutatót
  • bejegyzéseket oszthatsz meg neked tetsző rendszerességgel

Ha még nincs weboldalad, pár perc alatt ...

Tovább Szólj hozzá

googlemaps googlebusiness

2019. jún 13.

A Google-barát weboldal titkai

írta: Sáringer Viktória
A Google-barát weboldal titkai

thinkwithgoogle2.jpgAz első benyomás nagyon fontos. Nem tudhatod, hogy az emberek hol találnak rád: Google keresőben, a Térkép alkalmazással, Facebookon vagy Instagramon – ezért mindenhol ügyelned kell a jó megjelenésre.
Először is nézzük végig, mik azok az alapvető feltételek, amik fontosak honlapod tervezésénél:

  • Jól olvashatóság

Körültekintően válaszd ki a háttérszínt, betűszínt, -méretet és –típust! Ugyanis ma már az emberek nem szívesen bogarásszák ki a nehezen olvasható, alig látható szövegeket. Hamar megunják és már ki is léptek oldaladról, azonban azt a luxust nem engedheted meg magadnak, hogy ilyen apróság miatt veszíts ügyfeleket.

  • Gyors betöltés

Hihetetlen, de egy felmérés szerint az emberek nagyrésze pár ...

Tovább Szólj hozzá

honlap

2019. jún 12.

Üzlet az Instagramon: Lépésről lépésre kezdőknek

írta: Sáringer Viktória
Üzlet az Instagramon: Lépésről lépésre kezdőknek

instabusiness1.jpgMa már szinte minden cégnek van weboldala, e-mail címe, Facebook oldala és egyre többen regisztrálnak üzleti fiókként az Instagramra is. Ha a Te cégednek még nincs Instagramja, vagy van, de nem tudod, hogyan használd, a legjobb helyen jársz! A továbbiakban áttekintjük mire való az Instagram, segítünk egy üzleti profil létrehozásában és tippeket olvashatsz, hogyan használhatod az applikációt üzleti céljaid elérésére!

Kezdjük az alapoknál: mi is az Instagram?

Az Instagram egy globális közösség, ahol több mint 1 billió ember aktív minden hónapban. Igen, jól olvastad: egy billió! Az emberek arra használják az Instagramot, hogy pillanatokat osszanak meg, nekik tetsző dolgokat találjanak, inspirálódjanak. Tulajdonképpen egy ingyenes ...

Tovább Szólj hozzá