Így érj el több embert! - 6 módszer az Instagram algoritmusának kijátszására...
Ha javítani szeretnénk profilunk Instagram helyezését, a legjobb, amit tehetünk, ha minél több interakciót (lájkolást, megjegyzést, mentést és kattintást) hajtunk végre.
Ebben a cikkben mutatunk hat módszert, mellyel növelhetjük profilunk és bejegyzéseink rangsorolását az Instagramon, ami elősegíti, hogy új felhasználókhoz jussunk el.
1. Instagram Reels tartalmak készítése
Az Instagram Reels tartalmakat továbbra is erőteljesen népszerűsíti az Instagram a teljes alkalmazásélményben. Ráadásul az Instagram Felfedezés oldalán is kétszer több Reels tartalmat mutatnak meg a felhasználok számára, így a növekedés egyik fő taktikája ezek használata.
2. Több interakció kiváltása az Instagram Story matricák segítségével
Az Instagram Story matricák alkalmazása nagyszerű módszer arra, hogy elköteleződésre ösztönözzük a közönségünket. Rengeteg Instagram matrica létezik, de erre a feladatra a leghatékonyabbak a szavazás, az emoji csúszka és a kérdésmatricák.
A szavazás és az emoji csúszka matricák gyors és egyszerű elköteleződést jelentenek és szinte bármilyen vállalkozás vagy márka számára használhatóak. A kérdésmatricák már nem olyan gyors elköteleződést eredményeznek, de ugyanolyan jók lehetnek a közönség valódi elköteleződésében, ami rendkívül értékes az Instagram algoritmus számára.
3. Ösztönözd követőidet interakciókra
Az Instagram is megerősítette, hogy a megjegyzések és a kedvelések rendkívül fontosak a hírcsatornák rangsorolásánál. Ezért nagyszerű ötlet, ha minél több követődet interakcióra bátorítod a bejegyzéseidnél.
Erre az egyik legjobb módszer, ha olyan feliratokat adsz a bejegyzéseidhez, amelyek elősegítik az elköteleződést. Mire is gondolunk? Például, kérd meg a követőidet, hogy osszák meg gondolataikat, ha egyetértenek veled, vagy koppintsanak duplán a posztra, jelöljenek meg egy barátot kommentben vagy további infókért kattintsanak a bioban lévő linkre.
4. Adj hozzá hashtageket és kulcsszavakat a bejegyzéseidhez
Ha hashtageket és kulcsszavakat adsz hozzá a bejegyzéseidhez, az hatékony módja annak, hogy több embert érj el az Instagramon.
Egy jó hashtag- és kulcsszóstratégiával nemcsak több embert érhetünk el, hanem olyan felhasználókhoz is eljuthatunk, akik relevánsak a vállalkozásunk szempontjából és nagy valószínűséggel kapcsolatba is lépnek velünk egy-egy tartalom láttán.
Ezt a tényt támasztja alá az alábbi oszlopdiagram is, amely az Instagram hashtagek számát mutatja a hírfolyam bejegyzésenkénti elköteleződési arányához képest.
Egy közelmúltbeli Later tanulmányban felfedezték, hogy a 30 hashtaget tartalmazó hírcsatorna bejegyzések átlagosan a legmagasabb szintű elköteleződést érik el.
5. Instagram tartalmak keresztposztolása
Ha gyors és egyszerű elköteleződési megoldást keresel az algoritmus rangsorolásának növelése érdekében, az Instagram tartalmak keresztposztoláa remek kiindulópont.
Ahogy az Instagram alkalmazás növekedni kezdett, úgy nőtt a tartalmak megosztására alkalmas csatornák száma is: hírfolyamok, történetek, útmutatók és Instagram Reels-ek.
Az Instagramon a keresztposztolási lehetőség pedig szintén hihetetlenül jó megoldást jelent az új közönség elérésére.
A különböző közzétételi csatornáknak köszönhetően pedig lehetőségünk van arra, hogy különböző közönségeket vonzzunk be legújabb tartalmainkhoz.
6. Használd az Instagram elemzési adatait
Az Instagram algoritmus alkalmazásának egyik legmegbízhatóbb módja a tartalom Instagramon való teljesítményének nyomon követése és figyelemmel kísérése. Ha ugyanis jobban megérted, hogy mi működik és mi az, ami nem, az nagy segítségedre lesz egy jól működő marketingterv elkészítésében, amely hosszú távon időt és erőfeszítést takarít meg számodra.
Az Instagram algoritmus „feltörésének” leghatékonyabb módja tehát, ha következetesek maradunk és igyekszünk valódi kapcsolatot építeni a követőinkkel.
Te melyik ponttal kezded elsőként?
Az utóbbi időben sok hirdetési letiltásba futsz bele? Szeretnél olcsón és hatékonyan hirdetni? Szeretnél termékedhez és/vagy szolgáltatásodhoz leginkább illeszkedő rajongókat (és potenciális vásárlókat) gyűjteni?
Válaszd Facebook, Instagram és TikTok hirdetési workshop-unkat!
Forrás: