3 marketing taktika az ügyfelek hűségének növelésére

-
Új termék vagy szolgáltatás bevezetése
-
Üzleti előrejelzés javítása
-
Alacsonyabb vásárlói lemorzsolódás elérése
-
A vállalkozás sikerességi arányának növelése
Nem elég csak jelen lenni a TikTokon – vagy bármilyen közösségi platformon. Minden felületnek megvannak a maga lehetőségei, kreatív megoldásai, amikkel magunkra vonhatjuk az emberek figyelmét és sikereket érhetünk el.
Most azt nézzük meg, hogyan használhatod a TikTok-ot marketingstratégiád részeként!
A TikTok lényege, hogy videós tartalmakat magasabb szintre emeld, és a fülbemászó, felkapott zenék, hanganyagok és kreatív effektusok segítségével megragadd a felhasználók figyelmét. Érdemes tájékozódni, melyik zenék és hangok azok, amik éppen trendik vagy milyen típusú videókhoz használják őket. Ha eleget görgetjük a TikTok kezdőlapját és kereső oldalát, akkor máris képet kapunk arról, éppen milyen trendek, ...
Az Instagramon habár a vizualitás az elsődleges, de van lehetőség szöveget is közzétenni a fotók, videók alatt. Érdemes élni ezzel, mert ezeknek a mondatoknak nagyon fontos és hatékony szerepük van marketing szempontjából.
A szövegezés kontextust ad, információt ad át, aktivitásra ösztönöz. Mára már olyanná vált a képleírás, mint egy mikroblog, vagyis akár egész hosszú szövegeket is közzétehetünk. Összesen 2200 karakternyi helyünk van, amit sokan ki is használnak maximálisan.
Márkák és influencerek számára remek lehetőség ez a kapcsolatteremtésre követőikkel, az érdeklődőkkel.
A fotók és videók mindig is az első helyen állnak az Instagramon, de gyakran a leírás ...
Egy jó és fejlődőképes YouTube csatorna felépítése a közönség megértésével kezdődik. Olyan videókat készítesz, amelyeket a közönséged imád? A csatornád rengeteg nézőt vonz? Honnan jönnek ezek a nézők? Rengeteg kérdés merülhet fel, amikor YouTube jelenlétedet próbálod építeni. És az egyik legjobb hely, ahol választ kaphatsz ezekre a kérdésekre, a YouTube elemzések.
Több mint 1 milliárd havi aktív felhasználójával a TikTok gyorsan a világ egyik legnagyobb közösségi média platformjává vált. A Z generáció szórakoztató videómegosztó alkalmazásának indult, de seperc alatt meghódította a marketing és a reklám világát is, teljesen megváltoztatva a márkák tartalom létrehozásának és megosztásának módját.
Most elmondjuk, miért érdemes Neked is megfontolni, hogy belevágsz a TikTok marketingbe.
Azt gondolhatod, hogy a TikTok a kihívásokról, trendekről és táncvideókról szól. Bár ez nem teljesen légből kapott, a szórakoztató tartalomban is rengeteg lehetőség rejlik a márkák számára, hogy személyes szinten ...
Valószínűleg már hallottál a telefonos jegyzetbe írt, majd képernyőfotóval megosztott bocsánatkérésekről, amiket a márkák és hírességek Instagram történetbe vagy a Twitterre szoktak kitenni. Szintén elhíresült az influencerekre jellemző bocsánatkérés, ami általában krokodilkönnyek társaságában készül videós formában.
A népszerű alkotóktól a hírességeken át a vállalatokig a közösségi média a nyilvános bocsánatkérés helyszínévé vált. A közösségi média menedzsereknek és a kommunikációs szakembereknek tapintatos vállalati bocsánatkérést kell kidolgozniuk, különben fennáll annak a veszélye, hogy hosszútávú következményekkel kell szembenéznie a cégnek. Az ügyfélszolgálattal foglalkozók már túlságosan is ...
Szeretnéd kihasználni a legújabb közösségi média marketing változásokat? Szakértői betekintést keresel ahhoz, hogy marketingterveidet a helyes útra tereld?
Ebben a cikkben folytatjuk azokat az előrejelzéseket, melyeket marketingszakértők osztottak meg a 2022-es évre vonatkozólag, hogy segítsenek a jövő évi marketingtervek elkészítésében.
A legtöbb vállalkozás nem figyel az alapokra. 2022-ben a legtöbb vállalat még mindig nem fogja elfogadni a videók fontosságát, pedig tudják, hogy kellene. A legtöbb vállalat (különösen a B2B) nem veszi számításba a weboldalából, termékeiből vagy szolgáltatásaiból eredő költségekkel kapcsolatos megfontolásokat, pedig kellene.
A legtöbb ...
Az élet minden területén vannak olyan „örök igazságok” és „városi legendák”, amiknek ugyan van vagy volt valóságalapja, de mára már elavultak, megváltoztak a dolgok, vagy akár egyáltalán nem relevánsak. Természetesen a közösségi média sem kivétel, itt is vannak mítoszok és tévhitek.
Minél többen használják a közösségi oldalakat, annál inkább úgy gondolják, hogy megértik a közösségi média marketinget. Ennek eredményeként sok olyan mítosz keletkezett a közösségi médiában, amelyeknek a valóságtartalmát senki sem ellenőrizte. Egyes információk ártalmatlanok, de vannak, amelyek nagymértékben befolyásolhatják a közösségi média szakemberek marketingtársaikkal való együttműködését. Ezért kell a közösségi ...
A hashtag vagy másnéven keresőcímke már régóta létezik, és fontos eszköz a közösségi média marketingben. Közösségépítés, márkaismertség növelése, célközönség elérése – sok kitűzött cél elérésben segíthetnek a címkék, ha megfelelően használjuk őket.
Egy érdekes irány a hashtag-eknél az ünnepek kérdése. Ha éppen egy aktuális világnapról vagy ünnepről van szó és erre reagálsz közösségi profiljaidon, a megfelelő keresőcímkék alkalmazásával eljuthatsz azokhoz, akik érdeklődnek az adott nap iránt.
Ne csak arra gondolj, hogy karácsony meg húsvét, rengeteg világnap és nemzetközi nap van, ami inspirálhat, hogy miről posztolj és amivel megragadhatod az emberek figyelmét.
A #DressUpYourPetDay-től az ...
Szeretnéd kihasználni a legújabb közösségi média marketing változásokat? Szakértői betekintést keresel ahhoz, hogy marketingterveidet a helyes útra tereld?
Ebben a cikkben marketingszakértők osztják meg előrejelzéseiket, amelyek segíthetnek a következő évre vonatkozó marketingterveid elkészítésében.
Adam Mosseri, az Instagram vezetője a közelmúltban azt mondta, hogy a platform paradigmaváltáson megy keresztül, ahol a felhasználók szórakoztatóbb videótartalmat igényelnek.
Ez azt jelenti, hogy kritikus fontosságú, hogy a vállalkozások a lehető leghamarabb hozzáfogjanak ehhez a változáshoz. A videónak most a stratégia központi elemévé kell válnia – de ...