2021. jan 21.

Mi vár ránk 2021-ben a közösségi médiában?

írta: K.Klarissza
Mi vár ránk 2021-ben a közösségi médiában?

pexels-anna-shvets-3943882.jpgA világjárvány idején még több kérdés fogalmazódik meg bennünk vállalkozásunkkal kapcsolatban.

Hogyan tudjuk most elérni a potenciális vásárlókat? Hogyan szerezhetünk új ügyfeleket? Hogyan kommunikáljunk a közösségi médiában?

A Hootsuite immáron 5. éve készíti el a közösségi trendek jelentését, amelyben idén a 2021-es év legfontosabb trendjeit, valamint a cégek alkalmazkodásának és boldogulásának módjait ismertette.

Hűség és elkötelezettség elérése

2020-ban a világjárvány következtében elég nagy kapkodást és rohanást váltott ki a befektetéssel arányos megtérülés (ROI) elérése. Valójában az összes marketingszakember 73 százaléka az „új ügyfelek fokozott megszerzését” tartotta a 2021-es társadalmi ...

Tovább Szólj hozzá

trendek trend 2021

2021. jan 20.

Instagram hashtag-marketing profin! – 2021-es gyorstalpaló

írta: Sáringer Viktória
Instagram hashtag-marketing profin! – 2021-es gyorstalpaló

oliver-dumoulin-lmgoxpfd6ny-unsplash.jpgBizony az Instagram-on alkalmazható keresőcímkék nem mennek sehova, és 2021-ben is nagy hasznukat vehetjük, ha megfelelően használjuk őket. A hashtag-ek segíthetnek, hogy nagyobb elérést produkáljon tartalmad, és több emberhez jusson el üzeneted. Egy Instagram poszt legalább egy címkével átlagosan 12.6%-kal jobb elérést jelent, mint ha nem szerepelne ott egy hashtag sem. Tehát ebből is láthatjuk, mennyire megéri időt szánni arra, hogy megfelelő keresőcímkéket párosítsunk bejegyzéseinkhez.

Az Instagram 2010 óta számtalan változáson esett át, de egy dolog változatlan maradt. Ez pedig nem más, mint a hashtag-ek fontos szerepe. Még 2021-ben is ez a legjobb módja, hogy célzottan eljuttasd bejegyzéseidet vagy történeteidet minél több ...

Tovább Szólj hozzá

poszt tartalom tipp ötletek tippek elérés posztok hashtag hashtagek keresőcímkék

2021. jan 19.

Óvakodj az Instagram tiltott keresőcímkéitől!

írta: Sáringer Viktória
Óvakodj az Instagram tiltott keresőcímkéitől!

k.jpgTudtad, hogy az Instagramon egyes keresőcímkék használata nem támogatott? Bizony, és ha ezeket használod, akkor az eredményeiden is tükröződni fog!

A keresőcímkék nagy segítséget jelentenek elérésed felpörgetésében, ám meg kell fontolnunk, milyen szavakat, kifejezéseket, rövidítéseket használunk.

Kereséssel vagy egy adott hashtag-re való kattintással juthatunk el a címke oldalára. Itt láthatjuk a posztokat, melyeknél használták a felhasználók ezt a címkét: a legjobb eredményekkel büszkélkedő bejegyzéseket és a legutóbb hozzáadott tartalmakat is. A nem megfelelőnek ítélt keresőcímkékről küldhetünk visszajelzést is ezen az oldalon. Itt akkor jelentsünk egy hashtag-et, ha az ütközik az Instagram irányelveivel. Egy kis ...

Tovább Szólj hozzá

poszt tartalom tipp ötletek tippek tiltás posztok hashtag hashtagek keresőcímkék

2021. jan 18.

Így legyen tökéletes Instagram bemutatkozásod!

írta: Sáringer Viktória
Így legyen tökéletes Instagram bemutatkozásod!

pexels-andrea-piacquadio-3799821.jpgAz Instagram bemutatkozásod a névjegyed, a portfóliód és a weboldalad kezdőlapja összegyúrva egyben. Rövid, tömör, elhelyezkedése profilodon szembetűnő, így nagy esély van rá, hogy a legtöbben rá fognak nézni, és el fogják olvasni, mit írsz ide. Csupán pár másodperc alatt jó benyomást tehetsz a felhasználókra, ha megfelelően állítod össze bemutatkozásodat!

Először is: nyűgözd le a felhasználókat!


A jó Instagram bemutatkozás néhány rövid mondatban, lényeges kulcsszavak használatával elárulja, mivel is foglalkozol, ki is vagy. Egy jól kidolgozott szöveggel bevonzhatod célközönségedet, és elárulhatod, mit is várhatnak Tőled. Ha tetszik nekik, amit látnak, akkor jó eséllyel a követésre fognak kattintani.

Nincs túl sok ...

Tovább Szólj hozzá

tartalom tipp keresés bemutatkozás link linkek bio ötletek tippek hashtag emoji hashtagek

2021. jan 14.

8 módszer arra, hogy hogyan ossz meg linkeket Instagram felületeiden

írta: K.Klarissza
8 módszer arra, hogy hogyan ossz meg linkeket Instagram felületeiden

cover_12.jpgKeresed a lehetőségeket, hogy minél több webhely forgalmat szerezz az Instagram felületedről? Kíváncsi vagy arra, hogyan lehet megosztani a linkeket több helyen is az Instagramon?

Ebben a cikkben nyolc különféle módszert mutatunk a linkek megosztásához.

1.: Adj hozzá egy linket az Instagram-profilodhoz!

Kezdjük a legegyszerűbb módszerrel! Az Instagram profil az egyetlen hely, ahol bárki, beleértve a személyes fiókokat is, megoszthat egy kattintható linket. Ez a link mindenki számára elérhető, aki felkeresi a profilodat.

1_15.png

A link legjobb stratégiájáról eltérnek a vélemények. Néhány márka a cég főoldalára mutató linket használ, és mindig ezt a linket hagyja meg. Mások rendszeresen frissítik a biolinket, és a felhasználókat az ...

Tovább Szólj hozzá

poszt tartalom hirdetés tipp link linkek ötletek tippek posztok

2021. jan 13.

Így érd el a Z-generációt 2021-ben!

írta: Sáringer Viktória
Így érd el a Z-generációt 2021-ben!

brooke-cagle-tlg2hcpitze-unsplash.jpgAz 1996 és 2010 közötti korcsoportot nevezzük Z generációnak. Esetükben a marketing többről szól, mint eladni egy terméket. Ők már nagyban különböznek idősebb társaiktól, és fontosabbnak tartják az értékeket, az átláthatóságot, a hiteles márkákat. Mivel őket nem egyszerű elérni digitális marketingtevékenységünk során, most gyűjtöttünk néhány tippet, hogyan ragadhatod meg a figyelmüket.

Először is: milyen a Z generáció?


Fiatal, technológiában jártas, közösségben gondolkodó. Már az okostelefonok, internet, közösségi média jelenlétében nőttek fel. Vagy mondhatjuk úgy is, hogy ezen technológiák fejlődését megélték, hiszen a hagyományos asztali számítógéptől és régi tégla mobiltelefontól kezdve ma már a ...

Tovább Szólj hozzá

poszt tartalom tipp ötletek tippek z generáció posztok

2021. jan 12.

Mikor posztolj a Facebook-ra 2021-ben?

írta: Sáringer Viktória
Mikor posztolj a Facebook-ra 2021-ben?

eye-1553789_1920.jpgAz egyik legjobb módszer az elérés felpörgetésére, ha megtalálod a megfelelő időpontot a posztolásra. Még több emberhez juthat el a tartalmad, új követőket és vásárlókat szerezhetsz. Természetesen ez nem olyan egyszerű mutatvány, és nincs is univerzális jó válasz, amit bevetve mindenki egyforma sikereket érhet el. Mivel minden Facebook-oldal különböző – más követőbázis, különböző demográfiai adatok, eltérő időzónák és régiók – így egyedileg a saját oldaladat kell jobban szemügyre venned, hogy megtudd, mikor érdemes az új bejegyzéseket közzétenni.

Most segítünk, hogyan találhatod meg a legjobb időpontot a posztolásra!
Általánosságban elmondhatjuk, hogy az emberek nagy része az esti órákat tölti a képernyő előtt, ...

Tovább Szólj hozzá

poszt tartalom tipp ötletek tippek időzítés posztok

2021. jan 12.

Így optimalizáld Instagram posztjaidat a jobb eléréshez!

írta: Sáringer Viktória
Így optimalizáld Instagram posztjaidat a jobb eléréshez!

jakob-owens-wumb_ebrpjs-unsplash.jpgKeményen dolgozol az Instagram oldaladon, hogy szuper tartalmakat gyárts, de mégsem jönnek a várt eredmények? Szeretnéd, hogy jobban teljesítsenek a bejegyzéseid? Gyűjtöttünk néhány ötletet, hogyan optimalizálhatod Instagram tartalmaidat az elérés növeléséhez!

Formátum, tartalom, szövegezés, aktivitás – ezek mind fontos elemei az Instagramra való posztolásnak.

Először is nézzük a formátumokat!


kate-torline-veiqoyaeeis-unsplash.jpgKép, videó, képgaléria. Hogy melyik működik a legjobban? Algoritmus szempontjából az Instagramnak nincs kiemelt preferenciája, mely poszttípusokat helyezi előtérbe, a fotókat vagy videókat. Koncentrálj a közönségedre! Ha célcsoportod a videós tartalmakat részesíti előnyben, akkor ebből kell többet készítened és közzétenned. No ...

Tovább Szólj hozzá

poszt tartalom szövegírás tipp filter videó ötletek tippek optimalizálás képgaléria aktivitás elérés posztok

2021. jan 11.

Ezért használd a Facebook Live funkciót!

írta: K.Klarissza
Ezért használd a Facebook Live funkciót!

cover_11.jpg2016 elején a Facebook elindította a Facebook Live élő közvetítés lehetőségét, amelyet Mark Zuckerberg vezérigazgató maga jelentett be stílszerűen az új funkción keresztül. Úgy tűnik azonban, hogy a cégek azóta sem tudják kihasználni teljesen a funkció adta lehetőségeket.

 

1_14.pngA Facebook, mint a világ egyik legnépszerűbb közösségi platformja számos lehetőséget kínál a vállalkozások számára, hogy kapcsolatba lépjenek a közönségükkel. Az olyan eszközök, mint a Facebook Live, lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy bemutassák vállalati folyamataikat, kulisszatitkaikat, és megismertessék követőikkel az adott vállalkozás mögött álló embereket.

 

A követők magas elérése

A Facebook Live a legkommunikatívabb ...

Tovább Szólj hozzá

tartalom live videó élő videó facebook live

2021. jan 10.

A TikTok Shopping lesz a legtrendibb közösségi vásárlási felület?

írta: Sáringer Viktória
A TikTok Shopping lesz a legtrendibb közösségi vásárlási felület?

aaron-weiss-_x6xz_jp0g8-unsplash.jpgA TikTok népszerűsödése hihetetlen ütemben zajlik, egyre többen válnak aktív felhasználóvá a közösségi platformon, és nem csak a Z generáció, hanem bizony az idősebb korcsoportok is képviseltetik magukat jelentős számban.

A TikTok folyamatosan új funkciókkal áll elő, többek között a vásárlási lehetőségeken is dolgoznak. A legújabb vásárlási újítások közé tartozik például egy együttműködés a Spotify-jal. Jól látható, hogy egyre több márka fedezi fel a TikTok-ban rejlő marketingpotenciált.

rupixen-com-q59hmzk38eq-unsplash.jpgAz e-kereskedelem már évek óta fontos szerepet tölt be a márkák marketingstratégiájában, de csak nemrégiben kezdett elterjedni a közösségi média platformokon a vásárlási funkciók megjelenése.  Ez egy új opció, amihez nem ...

Tovább Szólj hozzá

vásárlás együttműködés shopping spotify e-kereskedelem TikTok

süti beállítások módosítása