2021. máj 11.

Így használd a TikTok-ot közösségi oldalaid népszerűsítésére!

írta: Sáringer Viktória
Így használd a TikTok-ot közösségi oldalaid népszerűsítésére!

josh-rose-qwbobpeoxjo-unsplash.jpgMár fent vagy a TikTok-on és nő a követőbázisod? Szeretnéd ezt kihasználni és a TikTok segítségével a többi közösségi oldalad rajongótáborát is felturbóznád? Most segítünk, ezt hogyan teheted meg!

Ha már fent vagy az TikTok-on, vagy legalábbis ismerkedsz a felülettel, akkor láthatod, hogy nagyon gyorsan tud nőni a nézettség, a kedvelések és a követők száma . Itt sokkal gyorsabban szert lehet tenni nagy számú követőbázisra, mint bármely más platformon. Ehhez elég egy virális tartalom és máris komoly rajongótábort zsebelhetünk be.

Használd fel a tartalmat több felületen is!

hello-i-m-nik-q1n1lmol4es-unsplash.jpgEgy jó taktika, ha a TikTok-ból indulsz ki: itt készíted el, szerkeszted meg tartalmadat, majd ezt a tartalmat lemented és közzéteszed a többi ...

Tovább Szólj hozzá

marketing ötletek tippek tanácsok hack-ek

2021. máj 10.

Kisvállalkozóként a közösségi médiában - Így építsd fel stratégiádat!

írta: Sáringer Viktória
Kisvállalkozóként a közösségi médiában - Így építsd fel stratégiádat!

pexels-elevate-1267348.jpg

Kisvállalkozóként a közösségi média stratégia megléte alapvető, ha növelni szeretnéd a márkaismertséget, elérni célközönségedet és konverziót is bezsebelnél. Egy erős közösségi média stratégiával sosem fogysz majd ki az ötletekből, hogy mit is posztolj.

Mit takar a közösségi média stratégia?

Ide tartozik minden, amit a közösségi média felületeken tenni akarsz, amit el szeretnél érni. Részletezi, mit fogsz posztolni, melyik felületeket fogod használni. Meghatározó, milyen célokat tűztél ki és ezeknek az elérést hogyan tudja elősegíteni a közösségi média jelenlét.

new-iphone-double-template-2.pngTisztában kell lennünk azzal, hogy a növekedés, a vágyott eredmények nem jönnek majd egyetlen nap alatt és ezt szem előtt kell tartanunk már akkor ...

Tovább Szólj hozzá

marketing stratégia ötletek kisvállalkozás vállalkozó közösségi média

2021. máj 09.

Hogyan változtatja meg a közösségi média az online vásárlási élményt?

írta: Sáringer Viktória
Hogyan változtatja meg a közösségi média az online vásárlási élményt?

austin-distel-vwsuhj9uee4-unsplash.jpgAz e-kereskedelem már behálózza a közösségi platformokat is, ami nem mást jelent, minthogy a social media oldalakon keresztül is eladhatunk, végbemehet a teljes vásárlási folyamat. És ez bizony nem is annyira új funkció, ráadásul nagyon népszerű és sikeres is. Globálisan a közösségi médiában megvalósuló kereskedelem megközelítőleg 89.4 billió dollár forgalmat bonyolított eddig és 2027-re azt becsülik a szakértők, hogy az összeg elérheti a 604.5 billió dollárt is.

De vajon mi az, ami miatt ekkora népszerűségnek örvend a közösségi médiában való vásárlás? Most cikkünkben erre igyekszünk megtalálni a választ, illetve azt is körbejárjuk, a vállalkozások hogyan használhatják ki ezen eladási forma előnyeit.

Social media, ...

Tovább Szólj hozzá

vásárlás vállalkozás eladás értékelés

2021. máj 08.

Gyerekek a YouTube-on - Megengedjük vagy ne?

írta: Sáringer Viktória
Gyerekek a YouTube-on - Megengedjük vagy ne?

mckaela-taylor-grhjiueab_0-unsplash.jpgA YouTube 2005-ben indult és hatalmas sikert aratott a gyerekek körében – és ez ma sincs másképp, ennyi év után sem. Sőt, a felület népszerűsége a gyerekek körében egyre nagyobb. A gyerekek számára a YouTube szórakoztató, ugyanakkor oktató jellegű tartalmakat is bőven találnak olyan témákban, amik foglalkoztatják őket (később iskolásként tanagyagokat, magyarázatokat is) emellett kikapcsolódás gyanánt zenét is lehet hallgatni vagy gameplay videókat nézni kedvelt videójátékokról, véleményvezérektől. Aki nevetésre vágyik, szintén talál a YouTube-on számtalan humoros válogatást, comedy videókat.

A YouTube természetesen tisztában van vele, mennyire népszerű a gyerekek körében, emiatt létrehozta a YouTube Kids verziót is, ahol ...

Tovább Szólj hozzá

gyerek videó internetbiztonság

2021. ápr 28.

Miért NE örülj annak, hogy az iPhone letiltja az adatok továbbítását közösségi média felületek felé?

írta: Klausz.Melinda
Miért NE örülj annak, hogy az iPhone letiltja az adatok továbbítását közösségi média felületek felé?

pexels-pixabay-257923.jpgHétfőtől kezdte meg az iPhone az  iOS legújabb verziójának bevezetését. A 14.5 verzió lehetővé teszi, hogy dönthetünk abban, hogy a Facebook, a Google és más tech cégek felé információkat szolgáltatunk-e vagy sem.


Elsőre nagyon sokan örülnek a funkciónak, mondván, hogy a "Nagy Testvér" ne figyelje őket és hogy lám, most egyértelművé vált a bizonyíték, hogy "lehallgat a telefonunk" és társaik... A kérdés megítélése azonban nem ennyire fekete-fehér, sőt! Egy nagyon nagy visszalépés a technológiában és az emberi életben. El is mondom, hogy miért!

Először is tegyük tisztába a helyzetet: az, hogy az iPhone letiltja az adatkövetéseket és adattovábbításokat nem jelenti azt, hogy önmaga ne gyűjtené ...
Tovább Szólj hozzá

2021. ápr 19.

3 + 1 tipp a tökéletes videós tartalom elkészítéséhez, így varázsold otthonod videó-stúdióvá!

írta: K.Klarissza
3 + 1 tipp a tökéletes videós tartalom elkészítéséhez, így varázsold otthonod videó-stúdióvá!

helyszin.jpgA közösségi média rohamosan fejlődő világában egyre többen kezdjük felfedezni, hogy mekkora erő rejlik a videós tartalmakban. Mindamellett, hogy egyes videós tartalmak elképesztő nézettséget generálnak, számos más, a vállalkozásunk számára hasznos előnyöket hordoznak magukban.

Mi kell egy ütős otthoni videó elkészítéséhez?  Ebben a cikkben elhoztam Neked 3 + 1 tippet, miként varázsolhatsz lakásodból könnyedén a videózáshoz tökéletes stúdió:

1. tipp: A kamera

Sokan nem rendelkeznek professzionális videokamerával, ami ahhoz, hogy belekezdjünk a videózásba, egyáltalán nem jelent problémát. Ne várjunk arra, hogy mindenünk tökéletes legyen és minden szükséges eszközből a legújabb álljon rendelkezésünkre!

Bátran ...

Tovább Szólj hozzá

2021. ápr 15.

Így használd a közösségi médiát oktatási célokra!

írta: Sáringer Viktória
Így használd a közösségi médiát oktatási célokra!

pexels-andrea-piacquadio-3807747.jpgA közösségi média, a technológia a mindennapi élet szerves részeit képzik. Ezeknek a használatát érdemes beépíteni az oktatásba is, hiszen a mai diákok már ebben nőttek fel. Minden egyes közösségi média oldal más és más módon használható fel a tanuláshoz. Például egy felületen megoszthatunk híreket, fontos bejelentéseket a diákokkal és tanárokkal vagy akár élő videóban is tarthatunk órát.

A közösségi média közvetlenebb, direkt kommunikációt tesz lehetővé a tanárok, a diákok és a szülők között. Ráadásul napjainkban a koronavírus helyzet miatt egyre fontosabb szerephez jut az online oktatás, a home office. Ezekhez is nagy segítséget jelentenek a közösségi oldalak, így a távolság sem szabhat határt.

Nézzük meg, ...

Tovább Szólj hozzá

2021. ápr 14.

Szerezz új, releváns Insta követőket!

írta: Sáringer Viktória
Szerezz új, releváns Insta követőket!

pexels-cottonbro-6963602.jpgAz Instagram kulcsfontosságúvá vált rengeteg márka közösségi média jelenlétében, hiszen képes forgalmat irányítani a weboldalra, webshopba és sok esetben ebből konverzió, profit is keletkezik. Emellett közeli, bizalmi kapcsolat épül ki márka és vásárló között.

Ha az Instagram követőid száma még nem tart ott, ahol szeretnéd, akkor ideje megtanulni pár trükköt, hogyan tökéletesítheted stratégiádat úgy, hogy organikusan, valódi követőkre tegyél szert! Minél nagyobb a közönséged, annál több lehetőség áll rendelkezésedre, hogy aktivizálni tudd rajongóidat.

Az organikus jelző rendkívül fontos, hiszen vannak cégek, akik a könnyebb utat választják, ha a követőbázis felturbózásáról van szó. Ma már bárki vásárolhat ...

Tovább Szólj hozzá

2021. ápr 13.

2 billió havi felhasználó a YouTube-on és további hasznos adatok a közösségi médiáról

írta: Sáringer Viktória
2 billió havi felhasználó a YouTube-on és további hasznos adatok a közösségi médiáról

pexels-meruyert-gonullu-6589148.jpg

Gyakran hallhatjuk, hogy tanácsos felépítenünk egy erős közösségi média stratégiát, ami az adatokra épül. Ide tartoznak a demográfiai adatok is.

A demográfiai adatok ismerete egy fontos kiindulási pont a buyer persona összeállítása előtt és része a piac feltérképezésének. Segít, hogy milyen felületeken, milyen kampányokba érdemes belefektetni energiádat és pénzedet.

 

Facebook

  • Havi aktív felhasználók: 2,7 billió
  • Legnagyobb korcsoport: 25-34 (26.3%)
  • Nemek: 44% nő, 56% férfi
  • Felületen töltött idő naponta: 38 perc

facebook-age-demographics.pngEllenére minden biztonsági résnek, problémának, a Facebook még mindig a legtöbbek által és a legaktívabban használt közösségi felület. Sokan gondolják, hogy a fiatalok már teljesen ...

Tovább Szólj hozzá

2021. ápr 09.

Újabb változás jön a legnagyobb közösségi média felületen!

írta: K.Klarissza
Újabb változás jön a legnagyobb közösségi média felületen!

pexels-thought-catalog-2228555.jpg2021.06.30-tól megszűnik a Facebook Analytics , a hirdetések elemzésének egyik legfontosabb eszköze. Ha még nem használtad, akkor gyorsan nézz rá, mert hasznos egy felület!

Az ok, ami miatt megszűnik ez a rendkívül fontos funkció, még nem került nyilvánosságra. Rengeteg hirdető számára okoz fejtörést ez a döntés, hiszen szinte az egyetlen olyan eszköz (volt), amellyel rengeteg adatot elemezhetünk pl.: konverziók, kattintások, megtekintések, az oldalon töltött idő és számos egyéb hasznos információ, amelyet egyszerű volt elérni és elemezni. Az Analytics-et már nem lesz ennyire egyszerű elfelejteni.

2021. június 30-ig ugyan még hozzáférhetünk a jelentésekhez, statisztikákhoz, valamint exportálhatunk diagramokat és táblázatokat ...

Tovább Szólj hozzá

süti beállítások módosítása