2020. máj 29.

TOP10 kommunikációs megoldás karantén alatt

írta: Klausz.Melinda
TOP10 kommunikációs megoldás karantén alatt

friends-taking-selfie-on-smartphone-on-street-during-covid-3985187.jpg

Az önkéntes karanténok és a kijárási korlátozások feloldásával sokan elkezdték összeszedni, hogy mi minden JÓ volt ebben a helyzetben. Ebben a bejegyzésben szeretnénk összegyűjteni azokat a kommunikációs megoldásokat, amelyek a karanténidőszak alatt születtek, inspirálva mindenkit a kreatív megoldásokra még nehéz helyzetekben is. 

 

10. HELYES KÉZMOSÁS DALRA

Az elsők között segítette az információáramlást kishazánkban a Carson Coma zenekar a saját kézmosós videójukkal. Az ilyen típusú videók később igencsak eltrejedtek itthon is, a lényegük az volt, hogy a saját dalukat énekelve mutatják be a zenekarok, hogyan kell helyesen kezet mosni.

9. KORONAVÍRUS DALOK

befunky-collage2_1.pngEgy-egy jelentősebb esemény, érzés, hangulat sok ...

Tovább Szólj hozzá

koronavírus covid 19 covid

2020. máj 29.

Betekintés a Facebook Elemzésekbe

írta: petrapenovac
Betekintés a Facebook Elemzésekbe

pexels-photo-577210.jpegMinden vállalkozásnak és minden marketinggel foglalkozó szakembernek ismernie kell az általa használt közösségi média felületek elemzési lehetőségeit. Máskülönben sosem kap részletes, számadatokra támaszkodó visszajelzést arról, hogy a platformon folytatott tevékenysége milyen eredményeket is hoz. Éppen ezért ebben a cikkünkben a marketing célokra leggyakrabban használt közösségi oldal elemző felületébe nyújtunk betekintést, íme a Facebook Insights (Elemzések)!

Mire is szolgál a Facebook Elemzések?

ke_pernyo_foto_2020-05-22_15_27_03_1.pngMarketing szempontból ez a Facebook egyik legfontosabb eleme. Minden közzétett bejegyzés teljesítményét nyomon követheted vele, emellett az oldalon végbemenő változásokat (kedvelések száma, említések száma, stb.) is figyelheted. ...

Tovább Szólj hozzá

statisztika hirdetés bejegyzés elemzés rajongó aktivitás bejegyzések elérés követő

2020. máj 28.

Hogyan hatnak a szelfik az önbecsülésre?

írta: Sáringer Viktória
Hogyan hatnak a szelfik az önbecsülésre?

szelfi.jpgHa esetleg még sosem tűnődtél volna arról, lányod mennyi időt tölt szelfik készítésével, akkor eláruljuk, mi derült ki egy 2015-ös felmérésből: egy átlagos 16 és 25 év közötti nő hetente több, mint 5 órát tölt önportrék készítésével. Őrület, igaz? Ez rengetegnek hangzik, kivéve, ha Te magad is próbáltál már szelfiket készíteni és tudod, milyen hosszadalmas procedúra lehet ez. A nők esetében átlagosan legalább 7 felvétel szükséges, hogy egy fotót megfelelőnek nyilvánítsanak. Kim Kardashian például azt mondta, legalább 15-20 fotót készít egyszerre. Aztán ott vannak a filterek és az utólagos módosítások, amikkel feldobhatod a hátteret, a fényeket, a sminket. Néhány alkalmazással dramatikus változásokat hozhatunk ...

Tovább Szólj hozzá

fotó filter képszerkesztés szülő egészség veszély fotózás fiatalok tinédzserek lájk Facebook Instagram selfie snapchat szelfi

2020. máj 27.

Az organikus elérések ideje lejárt a közösségi oldalakon?

írta: Sáringer Viktória
Az organikus elérések ideje lejárt a közösségi oldalakon?

organikus_3.jpgManapság már teljesen elfogadottak a fizetett hirdetések, reklámok a közösségi oldalakon is. Azonban nem feltétlenül szükséges a sikerhez, hogy minden tartalmunkra költsünk. Az organikus elérés azt jelenti, hogy nem hirdetjük a tartalmat, csak simán feltöltjük és várjuk, milyen eredményeket tud elérni önerőből.

Már mindenki online van

Nem egyszerű sikereket elérni organikus módon – sőt, egyre nehezebb. A piac rendkívül telített, ma már tényleg szinte kivétel nélkül minden egyes vállalkozásnak, cégnek, márkának, blognak, influencernek, hírportálnak, televízió sorozatnak, játéknak, webshopnak van saját Facebook oldala. A felhasználók sok oldalt követnek, legtöbbjük már nem is emlékszik mely oldalnak mikor és miért vált a ...

Tovább Szólj hozzá

tartalom hirdetés tipp tippek organikus elérés

2020. máj 26.

Gyárts jó minőségű tartalmat!

írta: Sáringer Viktória
Gyárts jó minőségű tartalmat!

ke_p.jpgA megfelelő, jó minőségű tartalomgyártás a közösségi médiában kulcsfontosságú. Azt gondolnánk, hogy ez az alapelvárás, de sajnos sok márka esetében nem így van. Amennyiben nincs időd és megfelelően képzett alkalmazottad, hogy valaki megfelelően felügyelje a közösségi profilokat és jó tartalmakat gyártson, inkább bízz meg egy ügynökséget a munkával!

Szöveg

Először is, nincs annál lelombozóbb, amikor egy bejegyzésben vagy hirdetésben elírás, helyesírási malőr vagy érthetetlen megfogalmazás található. A marketingcélú szövegírás nem olyan dolog, ami mindenkinek a kisujjában rejlik, ezt is meg kell tanulni, bele kell jönni. Ami semmiképp sem bocsájtható meg, az elgépelés és a hibás helyesírás, hiszen ezek könnyen ...

Tovább Szólj hozzá

tartalom kép facebook instagram Facebook Instagram tartalommarketing

2020. máj 25.

A legjobb Call to Action megoldások vállalkozásod számára

írta: K.Klarissza
A legjobb Call to Action megoldások vállalkozásod számára

cover_1.jpegNéhány évvel ezelőtt a Facebook inkább passzív marketing eszközként funkcionált. Használhattuk a cégünk népszerűsítéséhez, a potenciális ügyfelekkel való kapcsolattartáshoz, és hozzásegítette az érdeklődőket a weboldalunkra, vagy cégünk telephelyére való eljutáshoz. A Facebook azonban rövid idő alatt hosszú utat tett meg - különösen a vállalkozások számára, és az úgynevezett Call to Action (CTA) gombokkal a platform új lehetőségek kapuját tárta ki a vállalkozások számára.

De mik is ezek a Call to Action gombok? És melyik a legjobb vállalkozásod számára? Merüljünk el a témában és nézzük meg őket közelebbről!

Facebook Call to Action lehetőségek

Ezek a cselekvésre ösztönző gombok a Facebook üzleti oldalának ...

Tovább Szólj hozzá

marketing bejegyzés aktivitás bejegyzések követő call to action

2020. máj 23.

Durva bántalmazás az Instagramon? - Erőszak a közösségi média oldalakon

írta: Sáringer Viktória
Durva bántalmazás az Instagramon? - Erőszak a közösségi média oldalakon

woman-in-black-hijab-sitting-on-brown-couch-4100645.jpgBár a közösségi média tinédzserekre gyakorolt hatásáról a minap írtunk cikket, nem tudunk elmenni egy aktuális téma mellett. Az elmúlt pár napban ugyanis hangos a sajtó attól, hogy egyes Instagram oldalakon erőszakos tartalmakat gyűjtenek, és ilyen jellegű fotók, videók készítésére ösztönzik a felhasználókat. Sajnos nem példátlan jelenséggel állunk szemben a közösségi média világában sem... 

Az RTL Híradójában jelent meg egy riport, amely kifejezetten egy Instagram oldalra koncentrálva mutatja meg, hogy egy 21 ezer felhasználó által követett oldalon különböző típusú, erőszakos videók szerepeltek.

rtl.pngAz oldal mögött álló személy ugyanis arra ösztönözte az embereket, hogy küldjenek neki üzenetben hasonló tartalmakat, ő ...

Tovább Szólj hozzá

2020. máj 23.

Az influencerek bármit eladnak jópénzért?

írta: Sáringer Viktória
Az influencerek bármit eladnak jópénzért?

jack3.pngA véleményvezérek hitelessége nagyon is kérdéses és mind az átlagfelhasználók, mind a cégek szempontjából fontos alaposabban utánajárni, kit követünk vagy kivel dolgozunk együtt. Az influencerek megbízhatósága több oldalról is vizsgálható, hiszen más szempont hangsúlyos a követőknek és más szempontok jelentősek a márkáknak, akik együttműködnének a véleménvezetőkkel.

A cég szempontjából lényeges az influencer renoméja, az adatok valódisága (hamis követők, vásárolt kedvelések és hozzászólások) és a követőbázis összetétele. Egy márka is pórul járhat, ha egy influencer szó szerint mindent reklámoz, amiért egy kis pénzt kap és akár ellentmondásokba is ütközik, megbízhatatlanná válik. De az átláthatóság, ...

Tovább Szólj hozzá

vélemény hirdetés youtube átverés termék márka véleményvezér átvágás instagram influencer Instagram

2020. máj 22.

A koronavírus hatása az influencer marketingre

írta: petrapenovac
A koronavírus hatása az influencer marketingre

pexels-photo-1322360.jpegA marketingszakemberek igyekeznek alkalmazkodni a gyors változásokhoz az influencer marketing terén, amit a koronavírus is befolyásol. Nincsenek könnyű helyzetben, hiszen a költségvetések sok helyen most szűkebbre vannak szabva és sok esemény is elmarad. Ráadásul a vásárlók szokásai is változnak a helyzet miatt, az emberek sokkal megfontoltabban döntenek. A szakemberek ezért az influencer marketing tekintetében is igyekeznek olyan termékeket a fókuszba helyezni, amikre most kiemelt szükség van. Sokan folytatják az együttműködést ugyanazokkal a véleményvezérekkel, mint korábban, de sok esetben más válik a reklám tárgyává. Csak egy példa: a korábban smink- és bőrápolási termékeket reklámozó cégek például a légfrissítők és ...

Tovább Szólj hozzá

marketing változás Facebook influencer Instagram koronavírus KORONAVÍRUS

2020. máj 21.

A koronavírus hatása a hirdetési költségekre

írta: petrapenovac
A koronavírus hatása a hirdetési költségekre

pexels-photo_1.jpgA koronavírus közösségi média kommunikációra gyakorolt hatásával foglalkozó cikkünk első részében az organikus bejegyzésekkel foglalkoztunk. A nem fizetett posztok kapcsán láthatjuk igazán tisztán, hogy az emberek érdeklődése és aktivitása hogyan alakult át a vírus kirobbanása óta. Azonban a marketing szakemberek számára a fizetett tartalmak teljesítménye is kiemelt szereppel bír, hiszen ezeken keresztül mutatkozik meg, hogy a befektetett pénz hogyan is térül meg. Az elemzés második részében ezekre helyezzük a hangsúlyt.

Az adatok azt mutatják, hogy 2020-ban a cégek kevesebb fizetett bejegyzést tettek közzé, mint tavaly, sőt, a számuk egyre csak csökken. Ebben persze lehet, hogy a járvány mellett más is közrejátszik, de ha ...

Tovább Szólj hozzá

statisztika poszt hirdetés facebook változás bejegyzés elemzés bejegyzések posztok Facebook koronavírus KORONAVÍRUS