2024. nov 06.

Canva újdonságok, amikkel még jobb tartalmakat készíthetsz közönségednek!

írta: Sáringer Viktória
Canva újdonságok, amikkel még jobb tartalmakat készíthetsz közönségednek!

nevtelen_tervcanva.pngNapjainkban már nagyszerű grafikai és mesterséges intelligenciához kapcsolódó lehetőségek állnak rendelkezésre, hogy kiemelkedő tartalmakat gyárthassu a közösségi média felületekre. A Canva egy olyan online eszköz, ami mindig előrukkol újításokkal és fejlesztésekkel, hogy még inkább megkönnyítse a tartalomgyártást – legyen szó bármelyik közösségi felületről, egy prezentációról vagy akár meghívóról!

Mit kell tudnod a felületről?

A Canva egy felhasználóbarát online tervező platform, amely lehetővé teszi, hogy bárki könnyedén készítsen vizuális tartalmakat. Először is látogass el a Canva weboldalára és hozz létre egy ingyenes fiókot, vagy jelentkezz be, ha már van profilod. A platform különböző terveket kínál, ...

Tovább Szólj hozzá

marketing tartalom képszerkesztés grafika szerkesztés ötletek tippek posztok videószerkesztés posztolás canva mesterséges intellingencia

2024. nov 05.

Zseniális szövegek percek alatt? Így segít az AI!

írta: Sáringer Viktória
Zseniális szövegek percek alatt? Így segít az AI!

nevtelen_terv_72.pngAz AI szöveggenerátorok olyan hatékony eszközök, amelyek mesterséges intelligenciát használnak szövegek megalkotásához, ezáltal lehetővé téve a vállalkozások és magánszemélyek számára, hogy gyorsan és hatékonyan állítsanak elő kiváló minőségű tartalmat.

Ez tulajdonképpen egy szoftver, ami az AI segítségével hoz létre szöveget a megadott paraméterek alapján. Hasznosítható webhelyek leírásaihoz, közösségi média posztokhoz, riportok vagy cikkek létrehozásához, kreatív alkotások, mint versek és története megfogalmazásához. Persze ne feledkezzünk meg arról, hogy a mesterséges intelligencia azért nem mindentudó, így mindig kritikusan álljunk a kapott eredményhez.

Hogyan működik?

Az AI szöveggenerátorok fejlett ...

Tovább Szólj hozzá

2024. okt 30.

Közeledik a Black Friday - Te már felkészültél?

írta: Sáringer Viktória
Közeledik a Black Friday - Te már felkészültél?

nevtelen_terv_71.pngEz a külföldről átvett dolog már pár éve rendszeresen megjelenik hazánkban is november tájékán, azonban a legtöbb esetben össze sem lehet hasonlítani a hazai leárazásokat, fekete hónapokat vagy akár egész hetes fekete pénteki akciókat a külföldi verzióval. Ugye mindenki látott már olyan videót, ahol egymást taposták az emberek, hogy elsőként jussanak be a boltba? Hogy már akár egy nappal korábban beállnak a sorba, hogy ne maradjanak le a legjobb fogásokról? Most egy kicsit a Black Friday hagyományát és evolucióját tekintjük át a nagy nap előtt. Idén november 29-ére tervezik a leárazásokról elhíresült napot.

Mi is a Black Friday?

A Black Friday az Egyesült Államok hálaadás ünnepét követő napra utal, amelyet november ...

Tovább Szólj hozzá

2024. okt 01.

Nara Smith jelenség: egy új fejezet az influencer marketingben

írta: Páczkán Zsófia
Nara Smith jelenség: egy új fejezet az influencer marketingben

nara_smith_kep.pngNara Smith egy 22 éves, német származású divatmodell, aki szintén modell férjével, Lucky Blue Smith-tel és három gyermekükkel az Egyesült Államokban él, egy korántsem hétköznapi életet. Legalábbis ezt láthatjuk a TikTokot pörgetve, ahol Nara már 9,6 millió követővel rendelkezik és bizonyos főzős videói több, mint 40 milliós megtekintéssel szárnyalnak. De vajon mi lehet a siker titka és miért éri meg a márkáknak őt választani?

Mi is az a Nara Smith jelenség?

Nara elsősorban olyan főzős videókat gyárt, amikben mindent az alapoktól kezd (ahogyan ő mondja: „from scratch”). Ha például sajtra van szüksége egy étel elkészítéséhez, ő nem a boltba szalad, hanem a konyhát veszi irányba, hogy elkészítse azt saját maga. A ...

Tovább Szólj hozzá

marketing tartalom videó újdonság aktuális érdekesség tippek posztok influencer posztolás influencer marketing nara smith

2024. sze 27.

Így turbózd fel Reels-videókkal márkád elérését!

írta: Páczkán Zsófia
Így turbózd fel Reels-videókkal márkád elérését!

reels_blogbejegyzes.pngAzt már tudhatjuk, hogy a rövid, frappáns, hangulatos videók az aranykorukat élik a közösségi médiában, gondoljunk csak a TikTok népszerűségére. A Reels videók is hasznos eszközökké váltak a márkák és a tartalomkészítők számára abban, hogy általuk új felhasználókhoz és minél több emberhez tudjanak eljutni!

A Reels videók lehetőséget nyújtanak arra, hogy a követőiden kívül is elérj embereket és új követőket szerezz, emellett pedig a videós tartalmak jobban be tudják vonni a közösséget és szorosabb köteléket is tudnak kialakítani velük, a folyamatosan váltakozó tartalmak kavalkádjában. Szintén hatalmas előny, hogy nincs szükséged bonyolult videós felszerelésre, egy telefonnal és egy kis kreativitással is hatalmas ...

Tovább Szólj hozzá

marketing tartalom tipp videó ötletek tippek közösségi média posztok videószerkesztés reels posztolás

2024. sze 24.

Az influencer marketing titka: Találd meg a tökéletes partnert!

írta: Sáringer Viktória
Az influencer marketing titka: Találd meg a tökéletes partnert!

blog_6_1.pngGondoltad volna, hogy egyetlen poszt akár a következő nagy lépés is lehet a márkád számára? Az influencer marketing ma már nem egy újdonsült, futó trend, hanem egy megkerülhetetlen eszköz, amely a megfelelő stratégia és a tökéletes partner révén segíthet márkád népszerűsítésében és üzleti céljaid elérésben.

No, de hogyan találhatod meg azt az influencert, aki tényleg illik a márkádhoz, és képes megszólítani a közönségedet? Mi köze ehhez a célközönségnek? És mit tegyél, ha úgy érzed, megtaláltad a megfelelő alkotót?

Cikkünkből kiderül!

Ismerd meg a célközönségedet, mielőtt influencert választasz!

Egy nagy követőtáborral rendelkező influencerrel való együttműködés növelheti a márkaismertségedet, de ...

Tovább Szólj hozzá

marketing együttműködés tippek tanácsok közösségi média influencer influencer marketing influencerek

2024. sze 19.

Hogyan találd meg a tökéletes influencert?

írta: Sáringer Viktória
Hogyan találd meg a tökéletes influencert?

blog_5_1.pngAz influencer marketing világa izgalmas lehetőségeket kínál, de a megfelelő partnerek megtalálása nem mindig egyszerű feladat. Ha úgy érzed, elveszel a végtelen lehetőségek tengerében, ne aggódj!

Összegyűjtöttünk néhány hasznos tippet és trükköt, amelyek segítenek abban, hogy rátalálj azokra az influencerekre, akik igazán passzolnak a márkádhoz!

Lássuk, hogyan találhatsz rá a megfelelő véleményvezérre:

1. Néha jól jön a külső segítség

Ahogy terjed a közösségi média sikere és az influencerek száma is nő, egyre több marketingügynökség alakul, akik a véleményvezérekkel való közös munkában nyújtanak segítséget a márkáknak. Általában vannak regisztrált influencereik, akik között megtalálhatod a megfelelő ...

Tovább Szólj hozzá

marketing ötletek tippek tanácsok közösségi média influencer hogyan csináld influencer marketing influencer együttműködés

2024. sze 11.

Mi a helyzet az influencer marketinggel napjainkban?

írta: Sáringer Viktória
Mi a helyzet az influencer marketinggel napjainkban?

blog_3_1.pngA véleményvezérek mindenhol jelen vannak. Már biztosan Te is láttál #reklám és #szponzorált címkékkel ellátott bejegyzéseket, ahol a jelentős követőbázissal rendelkező felhasználók termékeket vagy szolgáltatásokat mutatnak be követőiknek.

Minden közösségi oldalon jelen vannak, a Facebooktól kezdve az Instagramon át a TikTokig. Az influencerekkel való együttműködés hatékony növekedési eszköz lehet a márkák számára, de csak abban az esetben, ha körültekintően választják meg, kivel dolgoznak együtt.

Miért jó az influencer marketing?

Felsorolunk pár érvet a teljesség igénye nélkül, mit nyerhetsz, ha véleményvezérekkel dolgozol együtt márkaként:

  • márkaismertség növelése, márka/termék/szolgáltatás átfogó ...
Tovább Szólj hozzá

tartalom aktuális közösségi média influencer influencer marketing márkaismertség influencer együttműködés

2024. sze 05.

A mega influencerektől a nano véleményvezérekig

írta: Sáringer Viktória
A mega influencerektől a nano véleményvezérekig

blog_4_1.pngA közösségi média világában az influencerek meghatározó erővé váltak a márkák számára. De fontos tudni, hogy nem minden influencer egyforma! Az elérés mértékétől és a követők számától függően különböző típusú véleményvezérek léteznek. A mega influencerektől a nano véleményvezérekig terjedő spektrum bemutatása segíthet abban, hogy megtaláld az ideális partnert márkád számára.

Ebben a cikkben eláruljuk, hogyan kategorizálhatjuk az influencereket követőszám szerint! Ez a tudás segíthet, hogy pontosan be tudjuk sorolni a szimpatikus alkotókat. Természetesen azt ajánljuk, hogy az elérésekről, követőbázisról és engagement-ről is kérjünk be adatokat, hogy teljesebb képet kapjunk.

Vannak mega influencerek, makro ...

Tovább Szólj hozzá

2024. sze 03.

Hamis információk - Te bedőlsz nekik?

írta: Sáringer Viktória
Hamis információk - Te bedőlsz nekik?

blog_7_1.pngA közösségi médiában nehéz elválasztani az igazságot a hazugságtól – csak látunk egy főcímet, már meg is van a véleményünk és gondolkodás nélkül osztjuk is tovább. Az utóbbi időben bőven volt példa ebből és most azt is megnézzük, miért is problémás ez.

A lényeg a dráma és a kattintás

Sokan úgy kommentelnek, hogy az adott cikket el sem olvassák, csak a cím alapján ítélkeznek. Ez nem csak azért rizikós, mert sok a téves információ az online térben, hanem azért is, mert az online újságok és weblapok előszeretettel alkalmaznak kattintásvadász címeket az elérés fokozására . Ez pedig általában meghökkentő, ellentmondásos – és sokszor nem fedi a pontos valóságot. Ilyenkor kattintás után csalódhatunk, hiszen egy ...

Tovább Szólj hozzá

hírek valóság megtévesztés közösségi média hamis információk

süti beállítások módosítása