Küzdesz az Insta sztorik létrehozásával? Eláruljuk, hogyan csináld jól!
Az Instagram történetek, vagyis sztorik, mindössze 24 órás élettartamuk ellenére is rendkívül népszerűek, hiszen nemcsak rövid, de látványos tartalmakról van szó. Mégis, sok marketinges úgy érzi, hogy hiába posztol történeteket, nem ér el semmit: kevés a megtekintés, alacsony az elköteleződés, illetve direkt konverziót sem tapasztalnak. A probléma nem magával a formátummal van, hanem azzal, ahogyan használjuk.
Nézzük meg, mi lehet az oka, hogy nem váltják valóra a sztorik a hozzájuk fűzött reményeket és hogyan lehet őket újratervezni!
Hol helyezkedik el a stratégiában?
Sokan tévesen azt feltételezik, hogy a sztorik is ugyanúgy működnek, mint a hírfolyambejegyzések, de valójában teljesen más céljuk van. Míg a feed ...