2015. jan 29.

Hogyan növeld e-mail listádat?

írta: Klausz.Melinda
Hogyan növeld e-mail listádat?

Email_social_media-300x300A növekvő e-mail lista ez egyik legfontosabb a marketing stratégiánkban, viszont rengeteg vállalkozásnak ez jelenti a legnagyobb kihívást is. Hogyan érjük el azt, hogy feliratkozzanak hírlevelünkre?

Szerencsére van néhány trükk, amivel megkönnyíthetjük a dolgunkat!

Tegyél feliratkozó gombot honlapodra!

A honlap az első hely, ahol a célközönség felveheti velünk a kapcsolatot. Adjuk meg nekik a lehetőséget, hogy továbbra is kapcsolatban maradjanak velünk!

Gyűjtsünk e-mail címeket események regisztrációjánál!

Ha egy eseményhez előregisztráció szükséges, akkor szintén érdemes megragadni az alkalmat és lehetőséget adni a regisztrációra.

Kiállításokon való címgyűjtés!

A kiállítások, konferenciák, egyéb szakmai rendezvények kiváló lehetőséget biztosítanak az új kapcsolatok szerzéséhez. Minden alkalommal, amikor a potenciális ügyfelekkel szemtől szembe találkozunk, új lehetőség nyílik arra, hogy növeljük e-mail listánkat. Ezekre az eseményekre olyanok mennek, akiket érdekel is az adott téma, így nyert ügyünk lehet, ha fel tudjuk kelteni a figyelmüket egy cím megadása erejéig.

Ajánljunk fel letölthető dokumentumot cserébe!

Bevált módszernek számít, hogy letölthető segédanyagot és egyéb hasznos tanácsot tölthetünk le az oldalról, cserébe csupán egy e-mail címet kell megadni.

Legyen mobilos felületről is elérhető a feliratkozás lehetősége!

A felhasználók nagy arányban használnak szinte már csak mobiltelefont az interneten való böngészéshez. Kár lenne azért elesni feliratkozóktól, mert nincs mobilon is elérhető felületünk a feliratkozáshoz.

Tegyünk regisztrációs lehetőséget Facebook oldalunkra is!

A közösségi oldalon valószínűleg több követőnk van, mint az e-mail listánkon. Miért ne használjuk ezt a felületet is? A Facebook oldal borítóképén megjelenő Call-to-action gombbal ez könnyebbé vált, mint korábban.

Ajánljunk kizárólagos hozzáférést!

A legjobb módja annak, hogy az embereknek felkeltsük a figyelmét az e-mail listánkra való feliratkozásra, hogy kínálunk valamit, amit máshol nem kaphat meg. Kínáljunk exkluzív tartalmakat, segédanyagokat, vagy akár a legfrissebb híreket a vállalatról!

Ne feledjük: az e-mail lista növekedése után legalább olyan fontos az érdeklődők megőrzése is! No és az adatvédelmi előírásokról se feledkezzünk meg! Tudod, NAIH szám! ;)

Szólj hozzá