2015. júl 31.

A 6 legnagyobb hiba, amit a Youtube-on elkövethetsz

írta: Klausz.Melinda
A 6 legnagyobb hiba, amit a Youtube-on elkövethetsz

youtubeA közösségi média Youtube felülete hatalmas! Több, mint 1 milliárd egyedi látogatót vonz minden hónapban. Sőt, sikeres csatornáknak akár hátszámjegyű jövedelmet is képes generálni a YouTube. Igen, a mondatban a kulcsszó a sikeres… De vajon hogyan lehetünk sikeresek a videómegosztó oldalon? A siker titkát nehéz megmondani, de hogy mik a tipikus hibák, azokat eláruljuk!

#1 Nem töltünk fel elegendő videót a Youtube-ra

A videók folyamatos feltöltésével biztosíthatjuk, hogy csatornánk folyamatosan aktív maradjon és a követőink is elégedettek legyenek. Amint abbahagyjuk a videók feltöltését, biztosan veszíteni fogunk követőket. Legalább heti rendszerességben érdemes gondolkodni.

#2 Kizárólag rövid videókat töltünk fel

A hosszabb videók általában jobban teljesítenek a keresőben, hiszen a YouTube mutatószámai között lényeges szerepet tölt be az idő tényező is.

#3 Rossz hangminőség

A videók hangja nagyban befolyásolja a felhasználókat. Hiába lehet fontos vagy érdekes a mondanivalónk, ha a hang nem stimmel, a követők szépen lassan elhagynak minket. Használjunk bátran akár mikrofont!

#4 Nem buzdítjuk a felhasználókat a feliratkozásra, kommentre

Ne féljünk megkérni a nézőket a feliratkozásra! Van különbség a kérés és a könyörgés között. Bőven elég, ha videóink végén annyit mondani, ha tetszett, amit láttak, bátran írjanak, vagy iratkozzanak fel csatornánkra.

#5 Kategorizálás

Meg kell találnunk az arany középutat. Az sem jó, ha a csatornánknak túl sok kategóriája van, hiszen akkor nem lehet pontosan beazonosítani, hogy mi is a profilunk. Viszont ömlesztve sem szerencsés feltölteni az anyagunkat, mert akkor a felhasználók sokkal nehezebben találják meg azt, ami őket érdekli.

#6 A videókat nem osztjuk meg más közösségi oldalon

Ezt nem kell nagyon magyarázni. Csak azért, mert egy videót feltöltünk a YouTube-ra, az nem garantálja, hogy ezer megtekintést kap, nemhogy néhány milliót.
Neked van saját YouTube-stratégiád?

Szólj hozzá