2015. jan 21.

Mit tanultunk 2014-ből?

írta: Klausz.Melinda
Mit tanultunk 2014-ből?

A didit.com által létrehozott infógrafikából kiderül, hogy 2014 ismét tanulságos volt a számunkra a közösségi média terén. Ezeket a statisztikákat valószínűleg felhasználhatjuk már az idei év tervezgetéséhez is. Nézzük is! 10-ből 4 felhasználó mobilon van jelen a közösségi oldalakon Ez a szám…

Tovább Szólj hozzá

2015. jan 20.

Következő generáció a közösségi médiában! Irány a TumblR!

írta: Klausz.Melinda
Következő generáció a közösségi médiában! Irány a TumblR!

Ha az elsődleges célcsoportunk a fiatal generáció, akkor a Tumblr mellett nem szabad elmennünk! Persze mindenki, még a nagymama is a Facebookot használja, de pont ezért egyre kevésbé népszerű a fiatalabb korosztály körében. A 2014-es statisztikákból kiderül, hogy jelenleg a TumblR fejlődik a…

Tovább Szólj hozzá

2015. jan 20.

Hogyan tartsd fenn az egyensúlyt a munkád és a magánéleted között a Facebook-on?

írta: Klausz.Melinda
Hogyan tartsd fenn az egyensúlyt a munkád és a magánéleted között a Facebook-on?

Te is ismersz olyanokat, akik az égvilágon mindent megosztanak, amit csak találnak? Ha van egy vállalati/vállalkozói profilod, nem lehetsz ilyen, hiszen ezen keresztül ítélnek meg a potenciális vásárlók, jelenlegi és jövőbeli partnerek és befektetők! Különösen, ha a személyes és a vállalati profilod…

Tovább Szólj hozzá

2015. jan 20.

Újévi fogadalom? App-pal könnyebb!

írta: Klausz.Melinda
Újévi fogadalom? App-pal könnyebb!

Az új év kezdetén sokan tesznek fogadalmat, hogy megváltoznak. Sajnos a régi szokásokat viszont nehéz levetkőzni, ezért általában tavaszra már felhagyunk a fogadalmunk betartásával (ha egyáltalán eljutunk addig). Most megpróbálunk segíteni néhány alkalmazással, amikkel könnyebben betarthatóak az…

Tovább Szólj hozzá

2015. jan 19.

Neked már van call-to-action gombod a Facebook-on?

írta: Klausz.Melinda
Neked már van call-to-action gombod a Facebook-on?

Hogy rajongóink minél könnyebben megtalálják honlapunkat, a Facebook fokozatosan bevezeti a call-to-action gombokat a rajongói oldalakon. A gomb lényege, hogy a felhasználókat azonnal egy adott linkre vezeti, ahol a látogatók további lépéseket tehetnek (pl.: vásárlás, foglalás, regisztráció). Az…

Tovább Szólj hozzá

2015. jan 19.

Ismét változik a Facebook algoritmusa

írta: Klausz.Melinda
Ismét változik a Facebook algoritmusa

Az új változtatással a Facebook hamarosan felülbírálhatja a márkák bizonyos bejegyzéseit, amiket már túl reklámszerűnek érez. Hogy ezt mi alapján dönti el? Íme, a legjellemzőbb 3 típus, amelyet az oldal hirdetésnek minősít: bejegyzések, amik csak arról szólnak, hogy a felhasználók vegyenek meg,…

Tovább Szólj hozzá

adatvédelem social media Facebook