2015. jan 21.

Mit tanultunk 2014-ből?

írta: Klausz.Melinda
Mit tanultunk 2014-ből?

WhatProductManagerscanlearnfromAlokA didit.com által létrehozott infógrafikából kiderül, hogy 2014 ismét tanulságos volt a számunkra a közösségi média terén. Ezeket a statisztikákat valószínűleg felhasználhatjuk már az idei év tervezgetéséhez is. Nézzük is!

10-ből 4 felhasználó mobilon van jelen a közösségi oldalakon

Ez a szám pedig egyre csak nőni fog. Sőt, a nyári kimutatások alapján a felhasználók 30%-a csak mobilon van jelen.

A leggyorsabban növekvő felület a Pinterest és a Tumblr

A Tumblr és a Pinterest felületek rajongóbázisa egyre inkább csak növekszik. A Piterestté 110%-kal, míg a Tumblré 120%-kal növekedett 2014-ben.

A leggyorsabban növekvő mobilos felület a Snapchat

A Snapchat - amelyen szinte csak vizuális tartalmakat osztanak meg a felhasználók – érte el a leggyorsabb növekedést a közösségi oldalak között a mobilosok körében (56 százalékos növekedés). Snapchat felhasználóinak 71 %-a 25 év alatti.

Korkülönbség: Tumblr/Pinterest vs. Facebook

2014-ben a Tumblr és Pinterest meghódította a legfiatalabb korosztályt. A felhasználók 70 százaléka 16 és 34 év közötti. A másik véglet a Facebook, ahol már minden negyedik felhasználó 45 év feletti.

A Facebook a legnépszerűbb felület, viszont az elérés (reach) gyenge

Erről nincs is nagyon mit beszélni. Bár még a Facebook a legnépszerűbb felület a felhasználók számét tekintve, mégis a céges oldalak elérése alig 6%-os.

A Youtube nagyobb nézettséget ért el

2014-ben a Youtube-ot az internethasználók 85 %-a látogatta meg havonta. Felhasználók hatmilliárd órányi videót néznek havonta, és 100 órányi anyagot töltenek fel percenként.

Egyre többen használnak több felületet egyszerre

A felhasználók 91%-a használja a YouTube, Facebook, Twitter, vagy a Google + felületét minden hónapban. 19%-uk pedig mind a négyet.

What-we-learned-in-social-media-2014-with-logo.jpg

Szólj hozzá