Kötelező 6 másodperc a Youtube-on
A Google Inc. kutatása szerint a 18-49 év közötti felhasználók fele videó nézés céljából már rögtön az okos telefonjához nyúl, még úgy is, ha otthon tartózkodik. A YouTube legújabb hirdetése, a Bumper Ads pontosan ezt a felhasználói formát akarja hatékonyan megfogni.
Mivel az eredeti hirdetések hossza több lehetett, mint 1 perc, és tovább lehetett rajta lépni, az eredményessége megkérdőjelezhető. Az újítás lényege, hogy a hirdetések csak 6 másodpercesek lehetnek, viszont kötelesek vagyunk végignézni. 6 másodpercet nem nyűg megnézni, és ez alatt a rövid idő alatt a cégek is beégethetik magukat az emberek emlékezetébe.
Az alábbi például egy mintavideó a 6 másodperces hirdetésre:
Ti mit kezdenétek 6 másodperccel? Következő cikkünkben megmutatjuk azokat a hirdetéseket, akik a legkreatívabban álltak az újításhoz.