Hozz ki minél többet Adwords kampányaidból!
Nem csak a Facebook kampányokat érdemes tesztelni, hanem az Adwords-ben futó kampányokat is lehet, sőt kell is optimalizálni, hogy a lehető legtöbbet tudjuk kihozni a rendelkezésünkre álló büdzséből.
Nem kell rögtön élesben az adott, esetleg amúgy is jól futó kampányon változtatni. Lehetőség van arra, hogy kampányvázaltot hozzunk létre, ezután a módosításokat az eredeti kampányon vagy egy kísérleti kampányon tesztelhetjük, aminél szintén mérhetőek lesznek az eredmények. Abban az esetben pedig, ha elégedettek vagyunk a változtatásokkal, akkor nyugodtan alkalmazhatjuk azt az eredeti kampányon is.
A vázlat is bármikor módosítható, mint az eredeti kampány és akár el is vethető. Egy adott kampányhoz több vázlat is létrehozható, de ezek közül csak egy futtatható egyszerre kísérletként. A kísérletnél beállítható, hogy milyen időtartamban fusson, illetve hogy mennyit használhat fel az eredeti kampány költségkeretéből. A kísérlet akár új kampánnyá is alakítható, ha sikeresnek bizonyultak a beállítások, az eredeti kampány dátumával és költségkeretével, viszont ebben az esetben az eredeti szüneteltetésre kerül.
Fontos tudni, hogy a változatok és a kísérletek csak a Keresési és a Display hálózati kampányok esetén használhatóak.
Milyen funkciók nem használhatóak a változatoknál?
- Aukcióstatisztika
- Hirdetésütemezés jelentése
- Kategória- és keresési kifejezések
- Kulcsszóelemzés
- Vizuális elhelyezések jelentés
- Ajánlattérképek
- Ütemezett e-mail-jelentések
- A „Célkampány” és a „Cél hirdetéscsoport” oszlopokat használó hirdetés-testreszabók
Próbáltad már a fenti lehetőségeket? Ne félj a kampányok tesztelésétől!
Forrás: https://support.google.com/adwords/answer/6318732?hl=hu&ref_topic=6319800