2018. júl 17.

Hozz ki minél többet Adwords kampányaidból!

írta: BDóra.
Hozz ki minél többet Adwords kampányaidból!

adwords.jpgNem csak a Facebook kampányokat érdemes tesztelni, hanem az Adwords-ben futó kampányokat is lehet, sőt kell is optimalizálni, hogy a lehető legtöbbet tudjuk kihozni a rendelkezésünkre álló büdzséből.

Nem kell rögtön élesben az adott, esetleg amúgy is jól futó kampányon változtatni. Lehetőség van arra, hogy kampányvázaltot hozzunk létre, ezután a módosításokat az eredeti kampányon vagy egy kísérleti kampányon tesztelhetjük, aminél szintén mérhetőek lesznek az eredmények. Abban az esetben pedig, ha elégedettek vagyunk a változtatásokkal, akkor nyugodtan alkalmazhatjuk azt az eredeti kampányon is.

A vázlat is bármikor módosítható, mint az eredeti kampány és akár el is vethető. Egy adott kampányhoz több vázlat is létrehozható, de ezek közül csak egy futtatható egyszerre kísérletként. A kísérletnél beállítható, hogy milyen időtartamban fusson, illetve hogy mennyit használhat fel az eredeti kampány költségkeretéből. A kísérlet akár új kampánnyá is alakítható, ha sikeresnek bizonyultak a beállítások, az eredeti kampány dátumával és költségkeretével, viszont ebben az esetben az eredeti szüneteltetésre kerül.

Fontos tudni, hogy a változatok és a kísérletek csak a Keresési és a Display hálózati kampányok esetén használhatóak.

Milyen funkciók nem használhatóak a változatoknál?

  • Aukcióstatisztika
  • Hirdetésütemezés jelentése
  • Kategória- és keresési kifejezések
  • Kulcsszóelemzés
  • Vizuális elhelyezések jelentés
  • Ajánlattérképek
  • Ütemezett e-mail-jelentések
  • A „Célkampány” és a „Cél hirdetéscsoport” oszlopokat használó hirdetés-testreszabók

Próbáltad már a fenti lehetőségeket? Ne félj a kampányok tesztelésétől!

 

Forrás: https://support.google.com/adwords/answer/6318732?hl=hu&ref_topic=6319800

Szólj hozzá

adwords Google Adwords