Milyen célzás használható a Display Hálózati kampányokhoz?
A Google Display Hálózat az internetezők 90%-át éri el, ami több mint 2 millió webhelyből áll. Ezzel a lehetőséggel és egy jól célzott hirdetéssel széleskörben érhető el számunkra releváns célközönség.
Csoportok
Megcélozhatunk felhasználói csoportokat, itt adott demográfiai csoportnak vagy bizonyos közönségnek jeleníti meg a hirdetést. Például egy adott webhelyet felkeresők, vagy termékre keresők felhasználóknak.
Témakörök, kulcsszavak
Kulcsszavak vagy témakörök meghatározásával elérhető, hogy a hirdetés egy adott tartalmi kontextusban jelenjen meg. Például olyan témájú weboldalon, ami számunkra releváns lehet.
Elérések
Az elérések lefedik azokat a megjelenéseket, amelyek a célzási beállításoknak megfelelnek. Ha egy új célzási réteget állítunk be, ami nem általános jellegű, akkor sokkal kisebb elérésre kell számítanunk.
Ajánlattétel
Az ajánlatkorrekcióval egyszerűen lehet növelni egy célzás beállításának hatását. Így, ha a hirdetést például szülők számára szeretnéd inkább megjeleníteni, akkor az ajánlatkorrekcióval növelhető a szülőkhöz használat ajánlat.
Létezik olyan opció is, hogy nem nekünk kell megadni a célzási beállításokat, hanem a Google rendszere állapítja azt meg, melyek a legkedvezőbbek a számunkra.
Mikor érdemes automatikus célzást alkalmazni?
- Ha további ügyfeleket keresünk
- A legjobb célzási módot keressük a legjobb ügyfelek eléréséhez
- Az elérés növelése a cél, az ajánlatok vagy az ügyfelenkénti költség növelése nélkül
Ha nem kell szigorú előírásoknak megfelelnünk márka szintjén, hogy hol jelenhetünk csak meg hirdetés szempontjából, akkor az automatikus célzás bátran használható.
Próbáltál már Display kampányt létrehozni?
Forrás:
https://support.google.com/adwords/answer/2404191?hl=hu&ref_topic=3121944
https://support.google.com/adwords/answer/190596