3 tipp, hogy hatékonyabb legyél a közösségi médiában
A mai vállalkozói piacon félreértés van azon a téren, hogy a közösségi médiában való jelenlét biztos módja az ügyfelek megszerzésének. Ez sajnos nem teljesen. Igaz, hogy a weben és a közösségi médián keresztül jelenősen növelheted a forgalmat, de tudnod kell, hogy hogyan alkalmazd ezeket a platformokat!
Időbe telik, gyakorlást és sok pénzt is megkövetel, hogy új ügyfeleket szerezz. Próbáld ki ezt a három alapvető tippet, és vond le saját magad a következtetéseket!
-
A posztodnak legyen megtervezett struktúrája, témája és ütemterve
Ne ess abba a hibába, hogy, amit Te személy szerint érdekesnek találsz, az másokból is hasonló érdeklődést vált majd ki! A közösségi média alkalmas rá, hogy végtelenül sok felhasználót érj el, de fontos, hogy minden lépésed tervezett legyen.
Mérd fel a célközönségedet, figyeld meg, milyen tartalmak iránt érdeklődnek, mely témák váltanak ki belőlük nagyobb interakciókat, figyeld a visszajelzéseiket! Ezek alapján pontosítsd a termékeid, szolgáltatásaid értékesítési jellemzőit, és posztolj olyan tartalmakat, melyek még nagyobb érdeklődést váltanak ki belőlük!
-
Értsd meg, hogy nem minden közösségi média platform azonos
Minden egyes közösségi médiumnak saját erősségei és gyengeségei vannak. Mindegyik platformnak van egy jól ismert sajátossága, és gyakran mindegyikük nagyon különböző típusú felhasználót hordoz. Éppen ezért nagy hiba, ha ugyanazon tartalmakat tesszük közzé a különböző csatornákon, anélkül, hogy kifejezetten a platformhoz illesztenénk az adott tartalmakat. Fontos megtalálni azokat a közösségi platformokat, melyek leginkább a Te célközönségednek szólnak!
Ehhez elég két kérdésre megfelelő választ találnod:
- Melyik platform biztosítja a legegyszerűbben a közvetlen hozzáférést a célközönségedhez?
- Melyik platform segítségével lehet könnyebben demonstrálnod a termékeidet vagy szolgáltatásaidat online?
Ne akarj mesterévé válni az összes közösségi média csatornának!
Sokkal hatékonyabb, ha találsz 2-3 olyan platformot, mely leginkább illeszkedik a céged profiljához és azokat rendszeresen, megfelelő minőségben kezeled a vevők szerzéséhez.
-
Posztolj eredeti tartalmakat!
A közösségi média tükrözi a Te, valamint a céged személyiségét is. A közzétett tartalmaknak eredetinek kell lennie, és ami fontos, hogy visszaköszönjön benne a vállalat kultúrája. Az emberek szeretik az egyedülálló tartalmakat, amelyek kitűnnek a napi sok ezer poszt közül, és felhívják a figyelmüket, hogy ez valami más.
Nem éri meg a konkurenciával versenyezni, de még csak másolni sem azt. A lényeg az eredetiségen van.
Nem várhatjuk el, hogy az ügyfelek hatékonyan célzott digitális marketing nélkül felkeressék a weboldalunkat, vagy betérjenek az üzletünkbe. Ismerjük meg őket, és adjuk meg nekik a posztokban azt, amire igazán vágynak, de egyik konkurens cégnél sem kapják meg!
Te melyiket tipp alkalmazásával kezded?
Ha további hasznos tippeket szeretnél, kérd chatboton keresztül a legfrissebb híreket itt:
https://www.messenger.com/t/KlauszSocialGroup
vagy iratkozz be ONLINE oktatásunkra, tanulj a saját tempódban és spórolj meg most 35%-ot az árainkból:
http://kozossegi-media.com/onlineoktatas
Forrás: