2019. jan 10.

A vizuális tartalom a közösségi médiában

írta: Cs. Krisztina
A vizuális tartalom a közösségi médiában

A közösségi-média felületeken nem célszerű négy oldalas történeteket közzétenni - vagyis lehet, de nem erre van igény. A legjobb ha frappánsan és érthetően összefoglaljuk a mondanivalót, egy kis humor jól jöhet, ha olyan a rajongóbázisunk, azonban a balladai homálynak nincs helye. De hogyha a szöveg…

Tovább Szólj hozzá

design

2019. jan 07.

Visszahívható üzenetek, randiapp, hirdetési sablonok? Itt vannak a 2019-es Facebook trendek!

írta: R Judit
Visszahívható üzenetek, randiapp, hirdetési sablonok? Itt vannak a 2019-es Facebook trendek!

Az egyetlen állandó dolog a közösségi médiában az, hogy állandóan változik. Ez a Facebookra is igaz, hiszen napról napra vezetnek be újdonságokat, amelyek jelentősen befolyásolhatják az oldalon történő reklámozást, és magát a felhasználói élményt 2019-ben. A teljesség igénye nélkül kiválasztottunk…

Tovább Szólj hozzá