Tűnj ki a hirdetések tömkelegéből!
Hozz létre lenyűgöző hirdetési látványelemeket! Ugye Te is ezt szeretnéd? Most megmutatjuk, mire figyelj!
A hirdetésben szereplő kép vagy videó az első, amire a potenciális vásárló felfigyel. Vagyis elsősorban a kiválasztott látványvilág győzi meg őket arról, hogy megismerjék a vállalkozásunkat, megnézzék a termékeinket/szolgáltatásainkat, vagy inkább tovább görgessenek.
A Meta Ads Managerben elérhető összes hirdetésformátum (kép, videó, carousel, azonnali élmény és gyűjtemény) képeket és videókat használ. Nézzük meg közelebbről, milyen lehetőségek állnak rendelkezésünkre a képek létrehozásához vagy megtalálásához.
Saját fotók készítése
Semmibe sem kerül képeket készíteni saját mobileszközünkkel, de annál inkább hatásosak! Válassz vagy hozz létre képeket, amelyek elmondják, miért egyedi a vállalkozásod, termékeid vagy szolgáltatásod!
Jó minőségű stock fotók használata
A Hirdetéskezelőben több ezer kiváló minőségű stockfotót találhatunk, amelyeket szabadon felhasználhatunk a létrehozott hirdetéseinkben. Ez egy nagyszerű lehetőség, mert ingyenes, ugyanakkor a fotók jó minőségűek.
Videós tartalmak létrehozása telefonnal
A legtöbb ember mobilon tekinti meg a hirdetéseket, ezért mindenképpen célszerű függőleges videókat készíteni a hirdetésekhez.
Konzisztens látványelemek létrehozása tartalomnaptárral
A Meta Business Suite tartalomnaptárának segítségével egy helyen tekintheted meg és ütemezheted a tartalmaidat. A tartalmi naptár segítségével összehasonlíthatjuk a hirdetések látványvilágát, így biztosítva, hogy összetartó élményt hozzunk létre követőink számára.