Tűnj ki a hirdetések tömkelegéből!

A hirdetésben szereplő kép vagy videó az első, amire a potenciális vásárló felfigyel. Vagyis elsősorban a kiválasztott látványvilág győzi meg őket arról, hogy megismerjék a vállalkozásunkat, megnézzék a termékeinket/szolgáltatásainkat, vagy inkább tovább görgessenek.
A Meta Ads Managerben elérhető összes hirdetésformátum (kép, videó, carousel, azonnali élmény és gyűjtemény) képeket és videókat használ. Nézzük meg közelebbről, milyen lehetőségek állnak rendelkezésünkre a képek létrehozásához vagy megtalálásához.
Saját fotók készítése

Jó minőségű stock fotók használata
A Hirdetéskezelőben több ezer kiváló minőségű stockfotót találhatunk, amelyeket szabadon felhasználhatunk a létrehozott hirdetéseinkben. Ez egy nagyszerű lehetőség, mert ingyenes, ugyanakkor a fotók jó minőségűek.
Videós tartalmak létrehozása telefonnal
A legtöbb ember mobilon tekinti meg a hirdetéseket, ezért mindenképpen célszerű függőleges videókat készíteni a hirdetésekhez.
Konzisztens látványelemek létrehozása tartalomnaptárral
