2022. okt 14.

Tűnj ki a hirdetések tömkelegéből!

írta: K.Klarissza
Tűnj ki a hirdetések tömkelegéből!

cover_2_3.jpegHozz létre lenyűgöző hirdetési látványelemeket! Ugye Te is ezt szeretnéd? Most megmutatjuk, mire figyelj!
A hirdetésben szereplő kép vagy videó az első, amire a potenciális vásárló felfigyel. Vagyis elsősorban a kiválasztott látványvilág győzi meg őket arról, hogy megismerjék a vállalkozásunkat, megnézzék a termékeinket/szolgáltatásainkat, vagy inkább tovább görgessenek.
A Meta Ads Managerben elérhető összes hirdetésformátum (kép, videó, carousel, azonnali élmény és gyűjtemény) képeket és videókat használ. Nézzük meg közelebbről, milyen lehetőségek állnak rendelkezésünkre a képek létrehozásához vagy megtalálásához.

Saját fotók készítése

1.jpegSemmibe sem kerül képeket készíteni saját mobileszközünkkel, de annál inkább hatásosak! Válassz vagy hozz létre képeket, amelyek elmondják, miért egyedi a vállalkozásod, termékeid vagy szolgáltatásod!

Jó minőségű stock fotók használata

A Hirdetéskezelőben több ezer kiváló minőségű stockfotót találhatunk, amelyeket szabadon felhasználhatunk a létrehozott hirdetéseinkben. Ez egy nagyszerű lehetőség, mert ingyenes, ugyanakkor a fotók jó minőségűek.

Videós tartalmak létrehozása telefonnal

A legtöbb ember mobilon tekinti meg a hirdetéseket, ezért mindenképpen célszerű függőleges videókat készíteni a hirdetésekhez.

Konzisztens látványelemek létrehozása tartalomnaptárral

4_5_1.pngA Meta Business Suite tartalomnaptárának segítségével egy helyen tekintheted meg és ütemezheted a tartalmaidat. A tartalmi naptár segítségével összehasonlíthatjuk a hirdetések látványvilágát, így biztosítva, hogy összetartó élményt hozzunk létre követőink számára.

Hogyan készíts tartalmakat telefonoddal? Mire kell figyelni? Milyen tippjeink vannak fényképek és videók készítéséhez? Milyen ingyenes alkalmazásokat ajánlunk a szerkesztéshez, tökéletesítéshez? Cikkünk folytatásában kiderül!

Szólj hozzá

kreatív tartalom hirdetés hirdetések kreatív tartalom kreatív megoldások tartalomgyártás tartalommarketing hirdetéskezelés hirdetésbeállítás