Két új hirdetési lehetőség érkezik az Instagramra
Az Instagram két új hirdetési lehetőséget vezet be. Az egyik az emlékeztető hirdetések, amelyek lehetővé teszik a felhasználók számára, hogy feliratkozhassanak esemény-figyelmeztetésekre. A másik pedig a keresési eredményekben megjelenő hirdetések, amelyek még inkább elősegítik a felhasználókkal való jobb kapcsolat kialakítását.
Emlékeztető hirdetések
Először is, az emlékeztető hirdetések, amint az alábbi képernyőfotókon látható, lehetővé teszik a felhasználók számára, hogy feliratkozzanak az alkalmazás bizonyos eseményeivel kapcsolatos figyelmeztetésekre.
Az Instagram szerint:
„Az emlékeztető hirdetések, amelyek minden hirdető számára elérhetőek a hírfolyamban, segítik a hirdetőket a tudatosság növelésében, az előrelátásban és a közelgő pillanatok megfontolásában.”
Miután a felhasználó a hirdetési CTA-n keresztül feliratkozik, három egymást követő értesítést kap az eseményről. Az első egy nappal az esemény előtt, a második 15 perccel a kezdési időpont előtt, az utolsó figyelmeztetés pedig az esemény kezdetekor érkezik a felhasználóhoz. Ez biztosítja, hogy az érdeklődő még véletlenül se maradjon le. Bár a három emlékeztető lehet, kissé soknak tűnik, ha igazán lelkes vagy épp feledékeny az illető, hasznos lehet a számára.
Az emlékeztetőket akár három hónappal előre is beállíthatjuk és miután emlékeztetőt adtunk egy bejegyzéshez, további bejegyzéseket hozhatunk létre emlékeztetőkkel ugyanarra az eseményre anélkül, hogy új eseményrészleteket adnánk hozzá. Az esemény időpontja helyi idő szerint is megjelenik. Ha például valaki New Yorkban tartózkodik és az esemény időpontjaként a 20:00-át választja, az esemény időpontja 20:00 (EST) lesz. De, ha valaki Los Angelesben tartózkodik, az esemény időpontját délután 5 órakor PST-ben fogja látni.
Ez egy másik módja annak, hogy a márkák jobban reklámozzák élő eseményeiket és ösztönözzék az elköteleződést, ami felhasználható az alkalmazáson belüli eseményekhez, például élő közvetítésekhez, vagy a fenti példa szerint tévéműsorokhoz, filmbemutatókhoz, sporteseményekhez is.
Számos lehetőség kínálkozik, és az Instagram közönségétől függően hasznos megfontolás lehet a kipróbálása egyes eseményeiknél.
Hirdetés keresésnél
Az Instagram új hirdetéseket is megjelenít a keresési eredmények között, segítve a felhasználókkal való kapcsolattartást a kontextus szerinti kulcsszavak alapján.
„A hirdetések megjelennek a hírfolyamban, amikor az emberek ráérnek és konkrét tartalmak között böngésznek. Terveink szerint a következő hónapokban világszerte elindítjuk ezt az elhelyezést.”
Ez egy másik módja annak, hogy hirdetésünket a felhasználók elé tárjuk, miközben konkrét tartalmat keresnek.
Erre az elhelyezésre már tavaly is voltak próbálgatások, azonban ez az új megközelítés még specifikusabb, hiszen a hirdetések akkor jelennek meg, amikor a felhasználók egy adott bejegyzésre kattintanak a keresési eredmények közül, ami a felfedezés következő szintje az alkalmazásban.
Az Instagram számtalan lehetőséget kínál, hogy elérd célközönséged. De ezenkívül más, újgenerációs alkalmazások is segíthetnek ebben, mint például a TikTok, a Twitch vagy a BeReal. No és persze ne feledkezzünk meg az influencerekről sem...
Ha szeretnél többet tudni ezekről az új, trendi alkalmazásokról és értékesítési formákról, válaszd könyvünket vagy tarts velünk Facebook és Instagram hirdetési kurzusunkon, ahol élőben mutatunk meg minden trükköt!
Forrás: