2024. ápr 17.

Meta Business Suite: valóban megkönnyíti a dolgodat? Így posztolj egyszerre Facebookra és Instagramra!

írta: Páczkán Zsófia
Meta Business Suite: valóban megkönnyíti a dolgodat? Így posztolj egyszerre Facebookra és Instagramra!

blog3.pngA Meta Business Suite egy összetett közösségi média tervező és szervező eszköz, amely nagyban megkönnyíti a közösségi média marketinggel foglalkozók dolgát. Egyaránt lehet benne csapatban dolgozni, posztokat írni, időzíteni, nyomon követni a tartalom teljesítményét, illetve üzenetekre válaszolni, kampányokat tervezni, vagy hirdetéseket közzétenni. Most összefoglaljuk, hogyan is használhatod!

Írj posztot és időzítsd!

  • A bejegyzés létrehozása fülön könnyedén megírhatod a posztod szövegét, emojikkal, tagekkel, linkekkel és hashtagekkel ellátva. Ezután azt is beállíthatod, hogy a Facebook mellett az Instagramon is megjelenjen az adott bejegyzés, majd testreszabhatod azt az egyes platformoknak megfelelően.
  • Ezután feltöltheted a szöveghez illeszkedő képeidet, videódat a médiatartalom fül alá.
  • Jöhet is az időzítés: mind a Facebook, mind az Instagram poszt esetében beállíthatod percre pontosan, hogy a bejegyzés mikor kerüljön ki az oldalakra.
  • Érdemes ezek után leellenőrizni a közzététel helyét, hogy megbizonyosodjunk róla, megfelelő oldalakra időzítünk.
  • Akár más munkatársak általi ellenőrzést, vagy éppen adatvédelmi beállításokat is hozzárendelhetünk a bejegyzésekhez.

idozites_szoveg.png

Ellenőrizd, hogyan fog megjelenni a tartalomfolyamban!

  • Ha megtörtént a poszt időzítése, érdemes megnézni, hogy fog mutatni élesben a tartalom. A tervező nézetben egy kattintással megtehetjük ezt mindkét platform esetében. Fontos megjegyezni, hogy ehhez képest lehetnek eltérések, mikor a bejegyzés valóban megjelenik az oldalakon.
  • A bejegyzést ezután bármikor módosíthatod, vagy újraidőzítheted, ha az valamilyen okból szükséges.

modositas_ujreidozites.png

Kövesd a poszt utóéletét!

  • Miután megtörtént a bejegyzés időzítése, nem érdemes teljesen hátradőlni! Célravezető lehet a poszt közzétételét követően rákattintani az adott bejegyzésre és megnézni a bejegyzés teljesítményét.
  • Itt megtekintheted, hogy hány fiók van, akik legalább egyszer találkoztak a bejegyzéseddel.
  • Nyomon tudod követni a bejegyzéshez fűződő aktivitást is: egyaránt látod a reakciók, hozzászólások, megosztások és a különböző kattintások számát is.

teljesitmeny.png

Válaszolhatsz az üzenetekre és csekkolhatod az értesítéseket is!

  • A Meta Business Suite azt is lehetővé teszi, hogy egy helyről kezeld az oldalakra beérkező privát üzeneteket és kövesd a különböző értesítéseket.

Elemezd az adatokat!

  • Az elemzési adatok fülön megtekintheted az oldalhoz kapcsolódó összefoglaló adatokat, Facebook és Instagram eléréseket és követéseket.
  • Arra is van lehetőség, hogy megnézd, kik tartoznak az oldalad célcsoportjába, hány évesek a követőid és az ország melyik részén laknak. A célcsoport pontos meghatározása sokat segíthet a megfelelő időzítésben is.

elemzesi_adatok.png

Ahogy látható, a Meta Business Suite több téren is megkönnyíti a digitális tartalomkészítők dolgát, remekül összefogja a lépések sorozatát, a bejegyzés szövegezésétől, az időzítésen keresztül, a poszt eléréseinek nyomon követeséig. Te próbáltad már?

ugyfel_12_1.pngMondj igent a közösségi média sikerre és nemet a letiltásokra! Hogy hogyan? Workshop-jainkon eláruljuk! Tudj meg mindent ITT!

Forrás: https://www.socialmediatoday.com/news/meta-shares-new-overview-what-you-can-do-meta-business-suite-infogra/690330/

Szólj hozzá

poszt tartalom tippek tanácsok időzítés posztolás hogyan csináld tartalommarketing Business Suite közösségi média alapok