TikTok hirdetések: AI eszközök, amik a segítségedre lehetnek!
A TikTok 2016-os megjelenése óta hatalmas népszerűségre tett szert, amit a statisztikák is jól mutatnak: a Demandsage szerint 2025-ben havonta 1,59 milliárd fő használta az alkalmazást, ezáltal az ötödik helyet foglalja el a legnépszerűbb közösségi média platformok körében. Mivel a felhasználók megközelítőleg 66%-a 18 és 35 év közötti, így az újdonságokra nyitott Z és Y generáció elérésének érdekében fontos, hogy jelen legyünk a TikTok-on is. Az Analyzify adatai szerint a kisvállalkozások 88%-a számolt be növekvő eladásokról a TikTok-on való hirdetés után. Ezek a számok jól mutatják, hogy érdemes ezen a platformon is jelen lennünk. Ráadásul a TikTok-on különböző AI vezérelt eszközöket is a segítségünkre hívhatunk a ...