2013. júl 30.

Mennyi rajongónk van – és vajon mennyi lát (még) minket?

írta: Klausz.Melinda
Mennyi rajongónk van – és vajon mennyi lát (még) minket?

A kérdés adott, hiszen sajnos még mindig sok adminisztrátor hiszi azt, hogy a rajongószám egyenlő azzal, akik a bejegyzéseiket látják. Pedig már a Facebook-indulásától működik az EdgeRank algoritmus, amely szabályozza a megjelenéseket magánszemélyek és rajongói oldalak esetében. Mivel mérjük tehát,…

Tovább Szólj hozzá

2013. júl 29.

Hogyan állítsuk meg, hogy leépüljön Facebook-oldalunk?

írta: Klausz.Melinda
Hogyan állítsuk meg, hogy leépüljön Facebook-oldalunk?

Az új Facebook statisztika majd segít!

Sajnos a jelenlegi beállítások mellett hirdetéseket nélkülöző, egyszerű kommunikációval szinte lehetetlen, hogy megakadályozzuk oldalunk leépülését, ugyanis a Facebook-on működő, oldalak esetében jelentősen lekorlátozott EdgeRank algoritmus miatt csupán a rajongóink egy csekély százalékához juthat…

Tovább Szólj hozzá

bejegyzések Facebook edgeRank

2013. júl 29.

Közösségi média stratégia megalkotása

írta: Klausz.Melinda
Közösségi média stratégia megalkotása

David Armano (2010.) 5 lépésben foglalja össze a social media stratégia kialakítását és működtetését. Ábrázolásában a folyamatos figyelemnek és tanulásnak kulcsszerepe van, amely a social media platformok kezelésének alfáját és omegáját adják. - Hallgatás, figyelem során a fogyasztói párbeszédeket,…

Tovább Szólj hozzá

süti beállítások módosítása