Egyre többen kezdenek rajongótoborzásba a Facebook-on. Ezzel nem is lenne gond, ha erről az adott rajongó is minden esetben tudna - azonban ahogy egyre több példa mutatja, nem mindig értesül a lájkolásáról a felhasználó...
A szituáció közösségi média területén aktívan dolgozók számára ismerős: több…
Többen találkozhattunk már olyannal, hogy ismerőseink furcsa, megdöbbentő képeket, cikkeket osztanak meg hirtelen a Facebookon. Ilyenkor valószínűleg nem a személyiségük változott meg egyik napról a másikra, vagy álltak be egy szektába, hanem automatikusan posztoló vírust nyeltek be, vagy feltörték…
Értékesítési eredményeket vársz a közösségi média és főleg a Facebook oldalaktól? Sajnos ez a legnépszerűbb tévhit az oldalakkal kapcsolatban, ám ez a csatorna jellemzően nem közvetlen értékesítési felület. Taddy Hall az Advertising Age oldalán jelentette meg 10 Essential Rules for Brands in Social…