2014. feb 02.

Marketingstratégiák 2014-re

írta: Klausz.Melinda
Marketingstratégiák 2014-re

A rengeteg rémhír hatására, miszerint - a Facebook csillaga leáldozóban van, Zuckerberg pedig az utcára kerül - a Mashable megnézte, milyen változások várhatóak a 2014-es évben a közösségi média terén. Egy dolgot a megkérdezett vállalkozók véleményei alapján biztosra állíthatunk: a közösségi média…

Tovább Szólj hozzá

2014. jan 31.

Nem kedvelem és mégis rajongója vagyok a Facebook-on - Hogyan?

írta: Klausz.Melinda
Nem kedvelem és mégis rajongója vagyok a Facebook-on - Hogyan?

Egyre többen kezdenek rajongótoborzásba a Facebook-on. Ezzel nem is lenne gond, ha erről az adott rajongó is minden esetben tudna - azonban ahogy egyre több példa mutatja, nem mindig értesül a lájkolásáról a felhasználó... A szituáció közösségi média területén aktívan dolgozók számára ismerős: több…

Tovább Szólj hozzá

2014. jan 28.

Értékesítés növelését várod a közösségi média felületektől? Fogalmazd át a kérdést!

írta: Klausz.Melinda
Értékesítés növelését várod a közösségi média felületektől? Fogalmazd át a kérdést!

Értékesítési eredményeket vársz a közösségi média és főleg a Facebook oldalaktól? Sajnos ez a legnépszerűbb tévhit az oldalakkal kapcsolatban, ám ez a csatorna jellemzően nem közvetlen értékesítési felület. Taddy Hall az Advertising Age oldalán jelentette meg 10 Essential Rules for Brands in Social…

Tovább Szólj hozzá

2014. jan 28.

LinkedIn – Az álláskeresők Facebook-ja

írta: Klausz.Melinda
LinkedIn – Az álláskeresők Facebook-ja

Bár Magyarországon még csak felfutóban van a munkakeresők körében, mégis a LinkedIn a világ legnagyobb üzleti, szakmai közösségi oldala. Lényege az üzleti kapcsolatok fenntartása erősítése, melyre a jelmondata is utal: „ A kapcsolat számít”. A többi közösségi portállal ellentétben a LinkedIn-en…

Tovább Szólj hozzá