Megérkeztek az Instagram hirdetések
Az Instagram egyre inkább erősödik, sőt itthon is kezd egyre népszerűbbé válni. Több mint 800 000 magyar felhasználója van a felületnek már. Ezért sem véletlen, hogy a cégek is egyre inkább kezdik felfedezni és jelen akarnak lenni. Ehhez pedig már csak a hirdetés lehetősége hiányzott… Eddig!
A Facebook tulajdonú fotómegosztó közösségi oldal végre meglépte ezt a nagy lépést és mostantól léteznek Instagramos hirdetések is.
És hogy milyenek is pontosan ezek a hirdetések?
- A videós hirdetések 30 másodperc hosszúak lehetnek
- A Facebooknál használható célzási megoldásokat használhatjuk itt is
- Új optimalizálási eszközök
- Be lehet állítani a hirdetésünk célját, mint például Weboldal kattintás, termék eladás, alkalmazás letöltés, stb.
Néhány cég már tesztelte is ezeket a hirdetéseket és eddig csak pozitív véleménnyel nyilatkoztak róla:
Gilt Groupe nevű cég azért fordult Instagram új hirdetéseihez, hogy új ügyfeleket szerezzenek, a kampányukkal 85 százalékos emelkedést értek el a követőik számában az új hirdetésekkel. A designer bútorkiskereskedő Made.com hirdetései 10 százalékkal növelték a rendelések számát. A játékfejlesztő Kabam kampánya segített, hogy a cég könnyebben elérje a célközönségét és több időt töltsenek felületükön.
Valószínűleg elég sok lehetőség rejlik az Instagram hirdetésekben, főleg ha tovább fejlesztik azokat. Te mit gondolsz?