4 LinkedIn tipp, amivel növelheted üzleted hatékonyságát
Egy olyan csatornát keresel, ahol szakmabeli közönségnek hirdetheted üzletedet? Az alábbi cikkben 4 olyan módszert, trükköt tanulhatsz a LinkedIn kapcsán, ami segít növelni az üzleted hatékonyságát!
#1 Cselekvésre ösztönzés
Győződj meg arról, hogy minden posztod tartalmazzon cselekvésre hívást (call to action), legyen ez akár több információ, kapcsolatfelvétel, regisztráció, stb. Ez a funkció segít abban, hogy a potenciális, ideális, vagy jelenlegi ügyfeleid a közösséged részévé váljanak, és a csatornádra irányuljanak.
#2 A jó kép kiválasztása
A feltűnő, színes, jól márkázott képek felhívják az emberek figyelmét, és a cikked megnyitására ösztönzik őket. Egy jó kép tükrözi a márkádat, hat az érzelmekre és kötődik cikked tartalmához, így egy pillantás alatt lesz elképzelésünk a szöveg tartalmáról. Fontos, hogy vagy saját képeket vagy stock fotókat használj a cikkek kiemelésére!
#3 Saját tartalom megosztása
Amellett, hogy direkt LinkedIn-re gyártott tartalmakat posztolsz profilodon, érdemes megosztanod a már működő, értékes tartalmat publikáló blogod, hírleveled bejegyzéseit is. Ez érvényes az összes többi általad használt közösségi média felületre (Facebook, Twitter, stb.) is, hogy minél nagyobb nézettséget generálj.
#4 Idézet beágyazása
Ismersz olyan szellemi vezetőt / véleményvezért, akinek a gondolkodásmódja beleillik a saját márkádba? Akár egy idézet formájában építsd bele a bejegyzésedbe, hiszen ez segít a közönségednek azonosulni a te márkáddal, növelheti az elkötelezettségüket feléd.
Ha szeretnéd növelni céged láthatóságát LinkedInen, olvasd el alábbi cikkünket is: http://kozossegimedia.cafeblog.hu/2015/11/09/trukkok-a-nagyobb-lathatosagert-linkedinen/