2016. ápr 21.

Mitől működik egy videó hirdetés a mobil hírfolyamban a Facebook-on?

írta: Petneházy.Flóra
Mitől működik egy videó hirdetés a mobil hírfolyamban a Facebook-on?

Az egész világon naponta átlagosan 100 millió órát töltünk videó nézéssel Facebookon. Mivel napról napra nő a videók megtekintése mobileszközön keresztül, nem meglepő, hogy a hirdetők hatalmas lehetőséget látnak abban, hogy a videókra hirdetőfelületként tekintsenek. De mitől működik egy videó kis…

Tovább Szólj hozzá

2016. ápr 20.

Ezért van értelme a közösségi média mérésének...

írta: Petneházy.Flóra
Ezért van értelme a közösségi média mérésének...

Sajnos még nem mindenki érti a közösségi média felületek fontosságát, pláne nem ezeknek a felületeknek a mérését, a statisztikák követését, ezért a Socialbakers összeállított egy listát, hogy hogyan győzzük meg a kétkedőket a mérés hasznosságáról. A felhasználók…

Tovább Szólj hozzá

mérés

2016. ápr 20.

Megosztok, tehát vagyok... - amit az Internet tud Rólad...

írta: Klausz.Melinda
Megosztok, tehát vagyok... - amit az Internet tud Rólad...

A „Megosztok, tehát vagyok” című előadást előbb általános iskolás, majd középiskolás diákok hallgathatták meg április 14-én Ajkán a szabadidőközpont színháztermében. Klausz Melinda szót ejtett a generációs különbségekről az internethasználattal kapcsolatban. Elmondta, hogy míg a mai 30-asok és az…

Tovább Szólj hozzá

adatvédelem internetbiztonság

2016. ápr 18.

Előadás és dedikálás a XXIII. Budapesti Nemzetközi Könyvfesztiválon

írta: Klausz.Melinda
Előadás és dedikálás a XXIII. Budapesti Nemzetközi Könyvfesztiválon

A KÖZÖSSÉGI MÉDIA NAGYKÖNYVE előadás és dedikálás aMillenárison a XXIII. Budapesti Nemzetközi Könyvfesztiválon április 22-én (pénteken)! 17 óra Szabó Magda terem - előadásHatékony FB marketing a gyakorlatban 18 óra Athenaeum standnál dedikálás

Tovább Szólj hozzá

könyv előadás bemutató könyvfesztivál