3 stratégia a közösségi média felületeink okos növelésére
A közösségi média még mindig az egyik leghatékonyabb módja annak, hogy ma az interneten és a vállalkozáson belül növekedjen az üzlet és a márka. De ez még mindig egyben a legkomolyabban időigényes és erőforrás-elvezető piac is lehet.
Miért? Jelenleg több, mint 2 milliárd felhasználója van a közösségi médiának megannyi platformmal, technikai beállítással és lehetőséggel. Emiatt már nem egy személyes munka, ha üzleti vagy márkaképes médiaszakember valaki. Emiatt mindannyiunknak a legjobb eszközökre és erőforrásokra kell támaszkodnunk, hogy ne csak jobb legyen az elérés, hanem automatizált és méretezhető legyen, ahol csak lehet.
Az alábbiakban négy különböző stratégiát és online platformot mutatunk, amelyek arra összpontosítanak, hogy pontosan ezt tegyék - segítséget nyújtsanak a közösségi médiában.
Megfigyelés és elkötelezettség
A közösségi média beszél… de te és/vagy az üzleted csak hallgat? Nem csak az fontos, hogy hányan osztják meg az oldalad vagy hányan követik. Arról van szó, hogy képes legyél minden összefüggést és megjelenést figyelni. Ez magába foglalja a fórumokat, weboldalakat, és mindent, ahol jelen lehet a vállalkozásod. A Sentione lehetővé teszi, hogy figyelemmel kísérd, hogy mit mondanak a márkádról az online világban és reagálni tudj rá. Míg sokan a közösségi média felügyeletére összpontosítanak a hírnév menedzselésért és az ügyfélszolgálatért, ne felejtsük el figyelni a márka megemlítéseit és az új linkelhelyezéseket is.
Regisztrálj az összes platformra
Talán a legfontosabb felület a Facebook és a Twitter. A Know’em oldalán ellenőrízheted, hogy a felhasználóneved elérhető-e. Növeld a márkád népszerűségét azzal, hogy az összes létező platformra beregisztrálsz és tartalmat gyártasz. Csinálj saját honlapot aminek a domain neve könnyen megjegyezhető és próbáld meg a többi felületen is ezt használni.
Automatizálás és ütemezés
Mindannyian tudjuk, hogy időigényes a közösségi médiával foglalkozni. Azonban még rosszabb, ha megpróbálod ütemezni és kezelni a frissítéseidet. Ha több felülettel rendelkezel, akkor érdemes automatizálni ezeket. A MeetEdgar nevű honlap segít kezelni a platformokat és időt nyerhetsz vele.
Bár sok minden változik 2018-ban, a közösségi média nem lesz közöttük. Valószínűleg tovább fog növekedni és talán pár felület átalakul. Összeségében azonban az egyik legfontosabb iparág közé tartozik majdnem minden vállalkozás és márka számára, nem mindegy, mennyire használjuk okosan.