Használod már az Instagram tévéjét?
Hatalmas várakozás és izgalom előzte meg az Instagram Tv applikáció bemutatását annak idején. A rövid videók helyett itt a felhasználók hosszabb tartalmakat tölthetnek fel, akár 10 perces hosszúságúakat is.
A videóból 60 másodperces előnézetet tesznek ki a hírfolyamodba, a hátralevő részt pedig megtekintheted a már Instagramba beépített IGTV-vel.
Az IGTV újfajta lehetőséget kínál az emberek elérésére, hiszen a fiatalok legtöbb idejüket az Instán töltik. Felépíthetünk egy teljes sorozatot az IGTV segítségével, több nézőt szerezhetünk, illetve mélyebb kapcsolatot építhetünk ki a közöségünkkel.
Létezik külön alkalmazásként is, ilyenkor azokat látod, akiket a legjobban kedvelsz és már követed őket az Instagramon. Rendkívül mobilorientált alkalmazás, úgy jelennek meg a videók, ahogy a kezedben tartod a telefonodat: függőlegesen.
Hogyan használd az IGTV-t?
A legjobb és leghatékonyabb a 3-5 perc hosszúságú videók, statisztikailag ezek tudják ugyanis a legtöbb nézőt elérni. Hozzáadhatunk GIF-eket, szavazásokat, pár vizuális effektet, a fókuszpont váltogatásokkal is lehetünk kreatívak. Ezeket akkor érdemes használni, ha szárazabb a téma.
A borítóképet jelenleg nem tudjuk szerkeszteni, a videóból kell egy pillanatot választanunk. Ezeket jelenleg visszamenőleg sem lehet változtatni, csak a feltöltéskor tudjuk kiválasztani mi, legyen az, ami a hírfolyamban megjelenik. Linkek elhelyezésére szintén nincs még lehetőség.
Hogy tudjuk a legjobban hirdetni az IGTV videóinkat?
Az Instagram Story remek lehetőséget biztosít a reklámozásra. Készíthetünk egy rövid összefoglalót a videóról, esetleg pár részlet kivágásával egy intrót. Elérhetünk olyan embereket is így, akik nem ismerik az IGTV-s munkásságunk. Ha élő közvetítésben voltunk, érdemes a legpörgősebb pillanatokról, a legértékesebbekről egy összefoglalót készíteni és feltölteni az alkalmazásba.
Te már használod?