A személyes márka építésének 8 törvénye
Felépítenéd személyes márkádat, de nem tudod, miként kezdj neki? Szívesen megfogadnád egy világhírű szakember tanácsait? Ha Te is kíváncsi vagy arra, hogy Brian Tracy, a világ egyik legismertebb motivációs előadója az énmárkázást mely elvek mentén határozza meg, tarts velünk!
1. Szakosodás törvénye
Egy területtel is elegendő foglalkoznod, ha kiemelkedően jó tudsz lenni benne!
Hogyan valósítom meg azt, hogy az emberek egyszerűen és egyértelműen el tudják mondani másoknak, mivel foglalkozom?
2. Vezetés törvénye
Légy elfogadott és elismert a szakterületeden!
Pontosan milyen területeken szeretnék vezető pozíciót betölteni?
3. Személyiség törvénye
Fontos, hogy márkád személyiséged köré épüljön annak erősségeivel és hiányosságaival együtt.
Milyen tulajdonságaimmal jelenjen meg márkám az emberek fejében?
4. Megkülönböztethetőség törvénye
Légy "egyszeri és megismételhetetlen"! Ez egy igen nehéz feladat, melynek gyakorlati kivitelezéséhez az első lépés, hogy valamely tulajdonságoddal kitűnj versenytársaid közül.
Hogyan tudnék a verseny egyedi résztvevőjévé válni?
5. Láthatóság törvénye
Az énmárkád lényeges, hogy ismétlődően és egyenletesen látható legyen a felhasználók számára. Minél több platformon légy jelen az on- és offline világban egyaránt! Ez a kapcsolatok kiépítéséhez elengedhetetlen, és nagyban hozzásegíthet ahhoz, hogy a szakmai kapcsolatok mellett fogyasztókra és olyan emberekre is szert tegyél, akik bátran tovább ajánlanak Téged.
Milyen lépésekkel tudnám növelni a jelenlétem a lehető legtöbb felületen? ,,Birodalmam kiterjesztése” után hogyan ne essek túlzásba a hálózatépítéssel?
6. Hitelesség törvénye
Fontos, hogy a nyilvánosság számára márkád által közvetített értékek összhangban legyenek a viselkedéseddel a magánéletedben.
A nyilvánosság számára feltárt személyiségem megegyezik azzal, amilyen valójában vagyok?
7. Kitartás törvénye
Jó munkához idő kell, tartja a közmondás, és ez az énmárkád építése esetén hatványozottan igaz. Higgy márkád erejében! Hagyd figyelmen kívül a rohanó világunk által felkínált mulandó szeszélyeket, és tarts ki hosszú távon az értékeid mellett!
8. Jóakarat törvénye
Ahhoz, hogy minél befolyásosabbá válhass, elengedhetetlen, hogy az emberek jó szándékot és nagyszerű értékeket kapcsoljanak Hozzád. Ezért sajátmárkád mindenképp legyen pozitív töltetű, amire az emberek bátran felnézhetnek.
Értékeimmel hozzájárulok a velem kapcsolatba kerülő emberek életének jobbá tételéhez?
És a legfontosabb, céges megbízásaink során számtalanszor felmerülő kérdés: hogyan alkalmazzam mindezt közösségi felületeimen? Tarts velünk, következő cikkeinkből kiderül!