Újabb változások a hirdetéseknél! - Megszűnik a célzások egy része...
2021. augusztus 23-tól kezdődően bizonyos korosztály esetén számos célzási lehetőség megszűnik a Facebook hirdetéseknél.
Mit is jelent ez pontosan?
Hirdetések esetén nem használhatóak azok a részletes célzások, egyéni célközönségek, valamint hasonmás és mentett célközönségek, amelyek nemzetközi szinten 18 éven aluliakat, Thaiföldön 20 éven aluliakat, míg Indonéziában 21 éven aluliakat céloznak meg. Ennek eredményeként azon hirdetéscsoportok, amelyek ezeket a célzási lehetőségeket használják a fiatalok elérésére, vagy a közönség méretében, vagy a közönség elérésben fognak csökkenést mutatni.
A következő közönségtípusok nem célozhatóak a jövőben nemzetközi szinten 18 éven aluliak, Thaiföldön 20 év alattiak és Indonéziában 21 év alatti személyek esetén:
- Részletes célzás (érdeklődési körök, viselkedések és demográfiai adatok alapján)
- Kapcsolat célzás
- Nyelvi célzás
- Webhelylátogatók (Egyéni közönségek)
- Alkalmazástevékenység (Egyéni közönségek)
- Ügyféllista (Egyéni közönségek)
- Elkötelezett egyéni közönségek (Eseményen résztvevők, Facebook -oldal, Instagram oldal követők, azonnali élményre kattintók, potenciális ügyfelek űrlapja, vásárlást végrehajtók, videó-megtekintők)
- Offline tevékenység (Egyéni közönségek)
- Hasonmás közönség
Ha továbbra is szeretnéd elérni a fent említett korosztályt, akkor olyan hirdetéseket kell létrehoznod kifejezetten a fiatalok számára, amelyek kizárólag életkor, nem és tartózkodási hely szerint céloznak.
Persze továbbra is dönthetsz úgy, hogy az eredeti beállításaidat használod, de ha a kampányod közönsége főként fiatalokból áll, célszerű vagy módosítani a korosztályt, vagy eltávolítani azokat a célzási beállításokat, amelyek ezeknél a közönségeknél már nem támogatottak.
Abban az esetben, ha fiatalokat és idősebbeket is egyaránt el szeretnél érni, ajánlatos minden szegmenshez külön hirdetéseket készíteni.
Globális kampány létrehozásakor ezek a célzási korlátozások 20 éves korig vonatkoznak a thaiföldi és 21 éves korig az indonéziai felhasználókra. Ebben az esetben érdemes minden hirdetéscsoporthoz és helyhez is külön hirdetést létrehoznod.
Téged érinteni fognak ezek a változások?