A hirdetéskezelő használata I. rész
Korábbi cikkeinkből már megtudhattad, mi a szerepe a hirdetéseknek a közösségi médiában és hogy hirdetéseinket mennyire le tudjuk szűkíteni a számunkra releváns célcsoportra, így valóban olyan felhasználókhoz tudjuk eljuttatni az üzenetünket, akik nagy valószínűséggel érdeklődnek iránta. Ebben a cikkben pedig megnézzük, melyek az első lépések a hirdetési fiók létrehozásához.
A hirdetések kezelésére a Meta Ads Manager fiók szolgál, amely egy többfunkciós eszköz és magában foglalja a hirdetések létrehozását, kezelését, valamint a kampányaink teljesítményének nyomon követését is. A már aktív kampányok módosításával pedig lehetőségünk van maximalizálni a költségkeretet és az üzleti célok eléréséhez szükséges időt.
Nézzük meg, hogyan juthat el egy vállalkozás a hirdetéskezelő beállításától egy hirdetés létrehozásáig.
Készen állsz? Akkor kezdjük!
Első lépés
Minden személyes Facebook fiókhoz tartozik egy Ads Manager fiók, melynek beállításakor meg kell adnunk bizonyos adatokat: pénznem, időzóna, költési limit.
Kattints a Facebook kezdőlapjára, majd a bal oldali menüsávban válaszd a Hirdetéskezelő lehetőséget.
Természetesen a Hirdetéskezelő mobilalkalmazásként is letölthető a kampányok mobilon történő kezeléséhez.
A tartózkodási helyed alapján a rendszer automatikusan hozzárendel egy számlaazonosító számot, pénznemet és időzónát a fiókodhoz. Ezeket módosíthatod, de ezzel a lépéssel új Ads Manager fiókot hozol létre. A régi fiókodat továbbra is megtekintheted a Hirdetéskezelőben, de a régi fiók alatti hirdetések megjelenítése leáll.
Második lépés
A pénznem és időzóna beállításainál válaszd ki a hirdetési célt, a vállalkozás nevét és címét. Ez az információ jogi célokat szolgál, mivel a régiódban korlátozások vonatkozhatnak bizonyos típusú hirdetésekre.