2022. okt 30.

Hirdetés az Instagramon III. rész

írta: Sáringer Viktória
Hirdetés az Instagramon III. rész

cover_14_1.jpgJobb több lábon állni – Ismered a mondást? Igaz ez a közösségi médiában való hirdetésekre is. Ne hagyatkozz egyetlen platformra, ha hirdetésekről van szó, legyél jelen több helyen is!

Amikor az Instagramon hirdetsz, felfedezhetnek olyan felhasználók, akik még nem követnek és cselekvésre ösztönözheted őket. A hirdetések segítségével elérhetsz olyanokat, akik valószínűleg aktivitást mutatnának a vállalkozásoddal kapcsolatban, többek között a tartózkodási helyük vagy az érdeklődési köreik alapján.

Ha van üzleti fiókod az Instagramon, kiemelhetsz egy meglévő bejegyzést vagy történetet és így máris hirdetéssé alakíthatod.

A cikk első részében végigmentünk azon az 5 ponton, amit mindenképp érdemes a hirdetések előtt meghatároznod. Ha nem olvastad az első részt, először azzal kezdj! Ide kattintva eléred!

A második részben megnéztük, melyek azok a fontos funkciók, melyek beállítása elengedhetetlen a megfelelő hirdetéshez, valamint néhány ötletet is adtunk, melyek segítségével hatásosabbá teheted Instagram hirdetéseidet. Ezt a részt ide kattintva találod!

Ebben a részben pedig megnézzük, hogyan lehet optimalizálni Instagram hirdetéseidet!

Miért érdemes optimalizálni a hirdetési stratégiát az Instagramon?

Ahhoz, hogy a legtöbbet hozhasd ki a hirdetési tevékenységedből, érdemes különféle megközelítéseket tesztelni és az eredmények alapján változtatni. Minden vállalkozás más, így, ha valami az egyik cégnek bejött, még nem biztos, hogy neked is be fog, és fordítva. Éppen ezért próbálj ki különböző stratégiákat, amíg meg nem találod azt, amelyik jól működik számodra.

Tippek a stratégiád kialakításához

Amikor elkezdesz hirdetni az Instagramon, felmerülhet benned, hogyan tudnád tökéletesíteni a stratégiádat és hogyan tudnál megfelelő üzleti eredményeket elérni. Próbáld ki az alábbi ötleteket, hogy kiderüljön, hogyan tudnak segíteni az üzleti célod elérésében.

  • Kísérletezz különböző célközönségekkel.

Jelenítsd meg a hirdetéseidet különböző embereknek, így megtudhatod, kik válnak legnagyobb valószínűséggel ügyfeleddé. Ha a vállalkozásodnak van offline helyszíne, hozz létre célközönséget a helyszín meghatározott sugarán belül tartózkodókból. A hirdetésekkel célozz meg olyan embereket, akiknek a vállalkozásodhoz kapcsolódó érdeklődési köreik vannak.

Tág érdeklődési kört válassz, hogy különböző célközönségeket célozhass meg: például olyanokat, amelyek kapcsolódnak a vállalkozásodhoz, az ügyfeleid hobbijaihoz, valamint a tiédhez hasonló vállalkozásokhoz.

  • Nézd meg, milyen tartalmak érdeklik leginkább a célközönségedet.

Emelj ki különböző fényképeket és videókat, valamint használd az elemzési adatokat, hogy megtudd, hogyan teljesítenek. Hasonlítsd össze az adatokat más kiemelt bejegyzések és történetek számaival, hogy megtudd, milyen típusú tartalomnál van a legtöbb aktivitás.

  • Próbálj ki különböző célhelyeket.

A felhasználókat három különböző célhelyre tudod átirányítani: a vállalkozásod webhelyére, az Instagram profilodra vagy a privát üzenetekhez.

Az elemzések között az „Aktivitás” területen megnézheted, hány ember koppintott a felhívásgombodra, ebből pedig megtudhatod, melyik célhely a leghatékonyabb.

Hasonlítsd össze az eredményeket, hogy megtudd, melyikkel éred el legjobban az üzleti céljaidat.

Kíváncsi vagy tippjeinkre a jobb vizuális elemekért? Kattints és olvass tovább!

Szólj hozzá

tartalom hirdetés hirdetések optimalizálás vizuális célközönség insta aktivitás közösségi média bejegyzések közösségi média marketing