Instagram Reels – Milyen tartalmat készítsek? II.rész - PÉLDÁKKAL
Napjainkban egyre többen aktívak a közösségi oldalakon és a legnépszerűbbek között említhetjük a Meta felületeit is. Ide tartozik például a Facebook és az Instagram. Ezek a platformok mindig újabb és újabb fejlesztésekkel rukkolnak elő, hogy megelőzzék (vagy éppen utolérjék) a vetélytársakat és versenyben tudjanak maradni a felhasználók figyelméért.
És mégis mi lenne jobb, mint egy olyan felület, ami mindent lehetővé tesz? Az Instagram alkalmas fotók, videók, képgalériák megosztására, hirdetésekre, felfedezésre, vásárlásra, 24 óráig aktív történetek megosztására, a kapcsolatteremtés különböző formáira: üzenetváltásra, videóhívásra, kommentelésre, megosztásra, story reakciókra, poszt továbbosztásra és így tovább. És bizony már megjelent a Reels is, ami már hazánkban is elérhető.
Mi is ez?
Napjainkban a videós tartalmak fontos részét képzik a cégek marketingstratégiájának és a rövid időtartamú, álló elrendezésű videók kiemelt helyet foglalnak el. Berobbant a TikTok, majd szép lassan mindenhol megjelent ez a videómegosztási lehetőség – például az Instagram-on Reels formájában vagy a YouTube-on Shorts néven.
Miért érdemes rövid, álló elrendezésű videókat készíteni?
- Megragadja a figyelmet
- Lényegretörő és gyors
- Kreativitásra ad lehetőséget
- Egyes kutatások szerint a közönségek kedvenc tartalomtípusa
- A telefont kézben tartva kényelmesen, könnyen fogyasztható
- Létrehozhatunk videósorozatokat több információ megosztásához
- Általában az emberek nézési ideje rövid, így jobb eséllyel nézik végig tartalmunkat
- A videók a felületeken egymást követik, így a folyamatos nézési körbe bekerülhetünk