2022. okt 02.

Hogyan emelj ki posztot?

írta: Sáringer Viktória
Hogyan emelj ki posztot?

Szeretnél a Facebookon hirdetni? Kiemelnéd a jól teljesítő bejegyzéseket? Cikkünkből megtudhatod, miért érdemes a közösségi médiában hirdetni, hogyan kezdhetsz bele a Facebook hirdetésekbe és minden fontos információt elárulunk a kiemelésekről is. Vágjunk is bele! Organikus vs. fizetett A…

Tovább Szólj hozzá

kreatív tartalom hirdetés bejegyzés kiemelés boost kreatív tartalom posztolás Facebook hirdetés hogyan csináld közösségi média kommunikáció hirdetésbeállítás közösségi média hirdetés organikus poszt

2022. sze 29.

Hirdetés – no de mégis milyen céllal?

írta: Sáringer Viktória
Hirdetés – no de mégis milyen céllal?

A közösségi médiában úgy lehet a legjobb eredményeket elérni, ha összehangoljuk az organikus és fizetett tartalmakat. A hirdetések létrehozása és kezelése már magabiztos tudást igényel, hiszen itt már anyagiakról is szó van a márka renoméjának megőrzése és a konverzió szerzése mellett. Legyen szó…

Tovább Szólj hozzá

tartalom hirdetés célok hirdetések célközönség Facebook ads hirdetésbeállítás tartalomtervező

2022. sze 27.

5 tipp a YouTube-közösség jobb kezeléséhez

írta: Sáringer Viktória
5 tipp a YouTube-közösség jobb kezeléséhez

Az alábbiakban összegyűjtöttünk néhány kulcsfontosságú tippet, amelyek segítségével maximalizálhatod az elkötelezettséget a YouTube-on és amiket alkalmazva a közösségkezelési erőfeszítéseid megtérülnek majd. Akár a nulláról indítasz csatornát, akár van egy meglévő közösség, amellyel kapcsolatba…

Tovább Szólj hozzá

közösség kommunikáció üzenetek kommentek közönség ötletek kezelés közösségépítés feliratkozás elköteleződés bevonás követők feliratkozók kommentkezelés ügyfélezelés

2022. sze 26.

A hirdetéskezelő használata I. rész

írta: K.Klarissza
A hirdetéskezelő használata I. rész

Korábbi cikkeinkből már megtudhattad, mi a szerepe a hirdetéseknek a közösségi médiában és hogy hirdetéseinket mennyire le tudjuk szűkíteni a számunkra releváns célcsoportra, így valóban olyan felhasználókhoz tudjuk eljuttatni az üzenetünket, akik nagy valószínűséggel érdeklődnek iránta. Ebben a…

Tovább Szólj hozzá

hirdetés reklám online marketing meta fizetett hirdetés közösségi média marketing fizetett hirdetések Facebook hogyan csináld hirdetéskezelő így hirdess

süti beállítások módosítása