2022. okt 09.

Érdemes márkaként jelen lenni a BeReal felületén?

írta: Sáringer Viktória
Érdemes márkaként jelen lenni a BeReal felületén?

A BeReal napi aktív felhasználószáma eléri a 10 milliót, ami jól mutatja, hogy mennyire népszerű az újdonságnak számító közösségi média felület. Egy évvel ezelőtt ez a szám mindössze 10.000 volt, így a növekedés egyértelmű. Ismerd meg az alkalmazást és tudd meg, márkaként érdemes-e elgondolkodni a…

Tovább Szólj hozzá

kreatív tartalom újdonság aktuális márka közösségi média üzleti lehetőség új platform új felület bereal

2022. okt 06.

Organikus vagy fizetett tartalom? Így hozz létre automatizált hirdetést!

írta: Sáringer Viktória
Organikus vagy fizetett tartalom? Így hozz létre automatizált hirdetést!

Sokan elgondolkoznak, hogy az organikus vagy a fizetett posztokkal érhetnek-e el nagyobb sikert a közösségi médiában. Mi azt mondjuk, hogy mindkettő épp ugyanolyan fontos! Ha nincs említésre méltó organikus (vagyis nem fizetett) aktivitás és nem is tervezel, csak a hirdetésekre koncentrálnál, akkor…

Tovább Szólj hozzá

hirdetés fizetett hirdetés automatizáció hogyan csináld organikus elérés hirdetéskezelő organikus poszt automatizált hirdetés

2022. okt 04.

Miért utasították el a hirdetésedet?

írta: Sáringer Viktória
Miért utasították el a hirdetésedet?

Ha hirdetsz a Meta platformjain, akkor előbb vagy utóbb mindenképp bele fogsz futni egy elutasításba. Lehet, hogy ez jogos és változtatni kell a hirdetésen, de van olyan is, amikor félreért valamit a rendszer és van esélyed újabb felülvizsgálatra, ami után mégis futhat a reklám. Így azt tanácsoljuk,…

Tovább Szólj hozzá

hirdetés hirdetések meta elutasítás hirdetési szabályzat hirdetési irányelvek hirdetésbeállítás hirdetési hibák letiltások ellenőrzési folyamat

süti beállítások módosítása