Miért mutasd be csapatodat követőidnek?
A márkád sokkal több, mint egy logó, szlogen vagy reklámkampány. Azok az emberek határozzák meg, akik szorgalmasan, a hattérben dolgoznak azon, hogy minden gördülékenyen menjen. Enélkül nem lehet sikeres egyetlen cég sem. Azonban néha jó, ha nem csak Te vagy tisztában alkalmazottaid értékével, hanem a közönségnek is bemutatod, kik a csapattagok. Ez egy izgalmas tematika, amivel akár egy bejegyzéssorozatot is létrehozhatsz.
Emeld ki azokat az alkalmazottakat, akik kulcsfontosságú szerepet játszanak a márka kialakításában. Például ki felel az új koncepciókért? Kinek a nevéhez kapcsolódik a közönség kedvenc terméke? Kivel beszélnek, ha az ügyfélszolgálatot hívják?
Engedd meg, hogy az emberek megismerjék márkád emberi oldalát! A csapat bemutatása az egyik legjobb módja a márka humanizálásának, a közönség bevonásának és az aktivitás felpörgetésének.
A közösségi médiát használók nagyjából 76%-a úgy gondolja, hogy fontos, hogy a cégek posztot tegyenek ki az alkalmazottaikról.
Ismerd meg a csapatot!
Ez azokra a közösségi média bejegyzésekre utal a márka egyes felületein, ahol az alkalmazottak kerülnek főszerepbe.
Példák a csapatról való kommunikációra a közösségi médiában:
- Üdvözöljük az új munkatársakat a csapatban
- A főbb mérföldkövek megünneplése, beleértve az előléptetéseket, a munkatársak évfordulóit és a díjakat
- Emeljük ki a csapat tagjait, akik kivételes dolgokat tesznek a munkán kívül – az önkéntes munkától a maratoni futásig
- Bepillantás a kulisszák mögé, a közönség és a leendő munkatársak felé bemutatni, milyen a cégnél dolgozni
- Ismertesd előre az ügyfelekkel és potenciális ügyfelekkel a fontosabb kapcsolattartókat, akikkel kapcsolatba kerülhetnek a későbbiekben, ha cégedet választják - teljesen más érzés, ha a hang vagy e-mail mellé egy arcot is tudunk kapcsolni.
A lényeg, hogy bemutassuk a szakértelmet, a munkamorált és az elért eredményeket.
Előnyök
Cégednél biztosan számtalan példa van a lenyűgöző munkavállalói történetekre. Ha átadod a mikrofont a csapatnak, ezeket a történeteket márkád hírnevének létfontosságú részévé teheted.
Az alábbiakban bemutatjuk azokat a konkrét módszereket, amelyekkel a csapatról szóló közösségi média bejegyzések az egész szervezet hasznára válhatnak.
Alkalmazottakkal a sikerért!
A SproutSocial első kézből tudja, milyen frusztráló az algoritmusváltás, a gyenge organikus teljesítmény, a gazdasági bizonytalanság és a zsúfolt hírcsatornák.
Az alkalmazottak tapasztalata segít abban, hogy színvonalasabbá tegyék tartalmaikat és kiemelkedjenek. Az alkalmazottaikat bemutató bejegyzések lényeges részét képezik munkavállalói tartalomstratégiájuknak, és a legtöbbet kedvelt tartalmaik közé tartoznak.
Miért működik?
A munkavállalói tapasztalatok a legmegbízhatóbb példák a vállalat kultúrájára, küldetésére és értékeire. Kritikus szerepet játszanak a márkaismertség növelésében, a toborzási erőfeszítések fokozásában és a leadek generálásában.