2024. jan 03.

Tartalomnaptár készítése három lépésben

írta: K.Klarissza
Tartalomnaptár készítése három lépésben

Egy korábbi blogcikkünkben már kifejtettük, hogy mi is pontosan a tartalomnaptár és milyen előnyei vannak. Ha nem olvastad még, kattints ide! A tartalomnaptár létrehozása a vállalat céljaitól és tartalmi igényeitől függően változik. Elemezni kell a célközönséget és a piacot, ötleteket kell gyűjteni…

Tovább Szólj hozzá

kampány tartalom tipp naptár stratégia ötlet tanács tartalmak tematizálás releváns ütemezés kampányok stratégiakészítés tartalomnaptár

2024. jan 02.

Te már próbáltad az A/B tesztelést?

írta: Sáringer Viktória
Te már próbáltad az A/B tesztelést?

Ha hirdetni szeretnél, érdemes első körben felfedezni a Meta Hirdetéskezelőjének opcióit, így megtalálhatod a legjobb lehetőségeket márkád számára. Általánosságban elmondható, hogy egy kampányban a tervezés, tesztelés és konverzió mindig kulcsfontosságú tényező. És bizony a tesztelés nem mindig ér…

Tovább Szólj hozzá

kampány hirdetés tesztelés meta eredmény összehasonlítás konverzió hogyan csináld így csináld hirdetéskezelés hirdetésbeállítás hirdetéskezelő

süti beállítások módosítása