2024. jan 26.

Mitől függ egy tartalomgyártó díjazása? – III.rész

írta: Sáringer Viktória
Mitől függ egy tartalomgyártó díjazása? – III.rész

Neked van tipped, mennyit kereshet egy véleményvezér? Most egy felmérés adataival igyekszünk megfejteni a rejtélyt! Olvasd el a cikk ELSŐ és MÁSODIK részét is! Alkotói kompenzáció - Instagram A Mavrck és a Later több mint 29 000 Instagram bejegyzést elemzett ki annak érdekében, hogy közelebb…

Tovább Szólj hozzá

marketing felmérés eredmény alkotó véleményvezér közösségi média tartalomgyártó influencer influencer marketing

2024. jan 24.

Mitől függ egy tartalomgyártó díjazása? – II.rész

írta: Sáringer Viktória
Mitől függ egy tartalomgyártó díjazása? – II.rész

Neked van tipped, mennyit kereshetnek a véleményvezérek és tartalomgyártók? Ez általában nagy szórásban mozog és rengeteg tényezőtől függ, de most megpróbálunk az adatok segítségével utánajárni, mennyi is lehet ez a rejtélyes összeg. A cikk előző részében ismertettük a felmérést, ami alapján ez a…

Tovább Szólj hozzá

marketing felmérés adatok eredmény alkotó díjazás véleményvezér közösségi média tartalomgyártó influencer influencer marketing influencer együttműködés

2024. jan 22.

Tudtad? A Facebookon van a legtöbb közösségi kereskedelmi vásárló!

írta: Sáringer Viktória
Tudtad? A Facebookon van a legtöbb közösségi kereskedelmi vásárló!

Manapság már nehéz lépést tartani és kiigazodni a közösségi média világában. Rengeteg platform, különböző célközönségek, eltérő tartalomelvárások, marketingstratégiák… Most egy kicsit jobban belemélyedünk a hazánkban egyik legnépszerűbb közösségi média felület, a Facebook statisztikai adataiba.…

Tovább Szólj hozzá

statisztika stratégia ötletek adatok tippek tanácsok fogyasztók demográfia aktivitás közösségi média így csináld stratégiakészítés

süti beállítások módosítása