2016. júl 25.

4 ok, amiért megéri a LinkedIn Prémium-ot használni!

írta: Petneházy.Flóra
4 ok, amiért megéri a LinkedIn Prémium-ot használni!

snapchat_1.png

Fent vagy LinkedIn-en és aktívan használod? Gondolkoztál már azon, hogy Prémium felhasználói csomagra válts? A legtöbben ingyenesen regisztrálnak, mégis számos olyan funkciója van a Prémium csomagnak, amiért megéri a befektetést. Ebben a cikkben 4 funkcióját mutatjuk be, ami hasznos lehet számodra is!


#1 Mindenkit láthatsz a LinkedIn-en!

Míg az ingyenes LinkedIn csak az utolsó 5 felhasználót mutatja, aki profilodon járt, a Prémium felhasználói fióknál felsorol mindenkit. Ha naponta több mint 5 ember nézi a profilodat, már megéri a befektetés, hiszen a LinkedIn a kapcsolatépítésről, üzleted növeléséről szól. Ez a funkció segíthet hatékonyabban behatárolni a célközönségedet, felméri a látogatóid, versenytársaid ...

Tovább Szólj hozzá

2016. júl 22.

Tűnj ki a snapchatelő tömegből!

írta: Petneházy.Flóra
Tűnj ki a snapchatelő tömegből!


snapchat.pngFent van a márkád Snapchat-en, de valami még nem az igazi? Szeretnéd felfedezni az összes funkcióját, lehetőségét, amit magában rejt az alkalmazás? Ebben a cikkben a Social Media Examiner 6 egyszerű tippjét olvashatod, amivel még jobban személyre szabhatod márkád jelenlétét.


#1 Használj különböző színárnyalatokat!

Lehet, hogy már hozzászoktál ahhoz a színhez, amit a Snapchat alapértelmezett állapotában felajánl neked, amikor egy kép összefirkálásáról van szó. De tudtad, hogy pár ujjhúzással az összes létező árnyalatot használhatod, beleértve a feketét és a fehéret is?


#2 Szabd testre a betűméretet és színét!

Az előző példához hasonlóan, merd változtatni a szöveg méretét és színét, úgy, hogy a leginkább ...

Tovább Szólj hozzá

snapchat

2016. júl 15.

Facebook Live video – az alapok

írta: Petneházy.Flóra
Facebook Live video – az alapok

nevtelen_6.pngKipróbálnád a Live videót, de nem tudod, hogyan kezdj hozzá? Az alábbi cikkben a Social Media Today 5 tippjét mutatjuk be, hogy elindítsd csatornádat az élő közvetítés világában.

Nem kérdés, hogy a videóknál zajlik a legnagyobb élet Facebook-on. Az élő közvetítés ráadásul egy valósidejű videó, amelyet a közvetítés idejében közönséged is követni tud. A Live videók még nagyobb elérést generálnak az általános videóknál, és nagyobb interakciót a kép alapú vagy szöveges bejegyzéseknél.

#1 Minimum 10 perc

A Facebook minimum 10 percet javasol az élő közvetítés hosszára. Minél tovább tart az élő közvetítésed, annál több felhasználót érsz el, annál többen ragadnak le a videód előtt és hívják meg barátaikat, ...

Tovább Szólj hozzá

live videó facebook live

2016. júl 14.

Közösségi média válsághelyzetben

írta: Petneházy.Flóra
Közösségi média válsághelyzetben

nevtelen_5.pngGondolkoztál már azon, hogyan kezelnél egy negatív kommentáradatot közösségi média platformjaidon? Sajnos a legtöbb cégnek nincs erre ötlete, és ez nem szerencsés. A közösségi médiában is előfordulhat, hogy kicsúszik a kezed közül az irányítás. Mit tehetünk ilyenkor? Készüljünk fel előre a lehetséges veszélyekre, hiszen egy-egy kezeletlen vagy rosszul kezelt eset után teljesen a leromboljuk meglévő hírnevünket, márkánkat.

#1 Felismerés

Mielőtt bármit is tennél, tudnod kell, hogy most helyzet van! Ahhoz, hogy időben felismerd a krízist állandó felügyeletet kell biztosítanod az összes aktív felületednek, követned a rajongók, oldaladra látogatók beszélgetéseit, kommentárjait. Minél hamarabb veszel észre és reagálsz ...

Tovább Szólj hozzá

kommunikáció válság menedzsment konfliktus krízis

2016. júl 13.

A Messenger használata most könnyebb, mint valaha...

írta: Petneházy.Flóra
A Messenger használata most könnyebb, mint valaha...

nevtelen_4.pngTöbb mint 900 millió felhasználóval, a Messenger az elsődleges kapcsolattartási eszköz, és ennél sokkal több. A rengeteg hasznos funkciója mellett most a felület még inkább felhasználóbaráttá való átalakításán dolgoznak - adta hírül a Facebook .

  • A Messenger megnyitásakor ugyanúgy legfelül láthatóak a legfrissebb beszélgetések.
  • Ezt követi a „kedvencek” kategória, ami azoknak az üzenet ikonját emeli ki a könnyebb elérés érdekében, akikkel a leggyakrabban beszélgetsz.
  • Megjelenítik a szülinaposok ikonjait is.
  • Legalul az aktív felhasználók névsora található.

Az újításokkal a Messenger még egyszerűbb használatát tűzték ki célul, és még számos újításra számíthatunk a Facebook-tól.

Te milyen funkciót ...

Tovább Szólj hozzá

2016. júl 05.

8 tipp a tökéletes borítóképhez (képgaléria)

írta: Petneházy.Flóra
8 tipp a tökéletes borítóképhez (képgaléria)

Amikor valaki az oldaladra téved, az első benyomást a borítóképed nyújtja a látogató számára. Ez egy tökéletes felület arra, hogy átadj egy üzenetet, erősítsd az emberekben márkád jellemzőjét, reklámozz. Ki szeretnéd használni ezt a felületet is? Ebben a cikkben 12 példát mutatunk arra, milyen egy igazán jó borítókép!

 

Neked melyik a kedvenced? Linkeld be kommentárba saját borítóképedet, amit a legsikeresebbnek gondolsz!

Forrás: Socialmedia Examiner

 

Tovább Szólj hozzá

2016. júl 01.

Élő adás a Twitteren!

írta: Petneházy.Flóra
Élő adás a Twitteren!

 Ma már több mint 100 millió közvetített adás, élő videó készült a Periscope alkalmazásán keresztül. Bármikor, amikor Twitteren megosztottak egy videót, egy linkre kellett kattintani, ami a Periscope alkalmazásán keresztül volt elérhető. A héten ezt a funkciót megújították, hogy a videókat közvetlenül Twitter-en keresztül el tudjuk érni.

„Mindig is azt akartuk, hogy a lehető legkönnyebben tudják a felhasználók nézni és közvetíteni az élő videókat. Valaki más szemével látni, ez a mi célunk, az első naptól kezdve. Ma ezt a víziót közvetlenül Twitter-re hoztuk el nektek, amivel lehetővé tesszük azt, hogy élő videót nézzetek a Twitter elhagyása nélkül.” – írja a Periscope , a hivatalos bejelentésükben.

Az élő ...

Tovább Szólj hozzá

2016. jún 30.

A boltok új Google Maps-ja

írta: Petneházy.Flóra
A boltok új Google Maps-ja

stor.jpgMa már a legtöbben mobilunk segítségével jutunk el A pontból B-be, illetve a vásárlókörút közben 45%-a az embereknek mobiltelefonozik.

A Facebook új funkciója, a Store Locator - vagy üzletkereső – segít az üzleted közelében járókat a boltodba terelni. Növeli és mérhetővé teszi a bolti látogatásokat és eladásokat.

Mit is tesz a Store Locator?

  • útmutató, odavisz a kijelölt bolt címére
  • méri az adott hely látogatóit, akik a Store Locator alkalmazáson, hirdetésen keresztül érkeztek
  • ha egy adott üzletre kattintasz, láthatod az üzlet címét, nyitva tartását, telefonszámát, weboldalát, és a körülbelüli időt, amely alatt eléred a fent említett címet
  • a vállalkozások helyi szintű hirdetéséhez hozzá lehet adni ezt ...
Tovább Szólj hozzá

2016. jún 29.

Készíts mobiltelefonnal videóhirdetést Youtube-ra 20 perc alatt!

írta: Petneházy.Flóra
Készíts mobiltelefonnal videóhirdetést Youtube-ra 20 perc alatt!

vif.jpgMobillal, egyszerűen, olcsón, gyorsan. – Ezek jellemzik a Youtube Director-t, ami a Youtube legújabb mobilra készített funkciója a videó hirdetés gyártásának megkönnyítésére.

A Youtube Director segítségével mobilról kevesebb, mint 20 perc alatt képes vagy egy kis hirdetést leforgatni, összevágni és kirakni Youtube-ra. De hogyan?

  • A Youtube Director számtalan sablont tartalmaz, ami különböző felépítésű, tartalmú hirdetésekből áll. Ez átveszi az akár órákig tartó ötletelés helyét.
  • Ha kiválasztottad a sablont, egy útmutató leírás, - a rendező - segít a felvételt lebonyolítani. Leírja, hogy mikor milyen kérdésre válaszolj, miről mesélj, mit filmezz.

https://youtu.be/ufI7su3KXng

A Youtube új funkciója hatalmas ...

Tovább Szólj hozzá

2016. jún 27.

Hova töltsd fel videóidat?

írta: Petneházy.Flóra
Hova töltsd fel videóidat?

vid.jpgVolt egy jó ötleted, megvalósult, kész a videó, már csak fel kéne töltened valahova? Az alábbi cikkben segítünk, hogy megtaláld a tökéletes platformot videódnak!

Még a videó tervezésénél gondold át, hogy melyik platformra készíted a videót. Mindegyik felületre más-más kimondatlan szabályok érvényesek ahhoz, hogy a legnagyobb közönséget elérd vele.

#1 Youtube

A Youtube videókat megnyitók valóban érdeklődnek, keresnek és tesznek azért, hogy valami érdekeset/ szórakoztatót/ informatívat lássanak. Így lehet, hogy itt kisebb az elérésed, de nagyobb a valós közönség száma.

Gondolj a többi felületedre is:

Ha Youtube-ra készítesz videót, érdemes a vágót megkérni arra, hogy egy 60 mp-es Instagram verziót is ...

Tovább Szólj hozzá

videó

süti beállítások módosítása
Mobil