Marketing jóslatok 2017-re
1. Online oktatás. Ettől az évtől még több lehetőségünk lesz online oktatásokon, tanfolyamokon részt venni, sokan azt mondják ez a jövő. Ha úgy érzed, hogy tovább adnád tudásodat, ma már rengeteg online oktató felület közül válogathatsz.
2. Egy tucat ismert márka fektet rengeteg pénzt a virtuális valóságba.
A közeljövőben egy elég általános csatornává válhat ez a marketingesek között. Viszont egész addig amíg egy szerkezetet kell a fejünkre helyezni, addig nem lesz annyira elterjedt. A nagy lehetőség az augmentált valóságban van, mint például a Pokémon Go volt, viszont valószínűleg egyelőre kevés cég fog pénzt fektetni ebbe.
3. A reklámcégek a hírfolyamban megjelenő videókra fognak fókuszálni. A hírfolyamon megjelenő videók, hang nélkül is elindulnak, ha nincs letiltva a beállításokban, ezzel több embert is el tudnak érni.
4. A live videók még mindig gyerekcipőben járnak, mint marketing csatorna. Vannak nagyobb hírességek, akik használják, de sok vállalat nem fogadta még be. A legnagyobb nyertesei főként egyének és média cégek lesznek, de nagy brandek nem biztos, hogy sokszor bejelentkeznek majd élőben ebben az évben.
5. A legnagyobb nevek már vagy tervezik, vagy már kiadták a mesterséges intelligenciával működő eszközeiket. A startup cégek is invesztálnak ebbe, háttértámogatókkal. Sok fiatal és már érett cég fogja bevezetni ennek a formáját, amikkel bekerülhetnek a háztartásokba.
Forrás:
http://www.socialmediatoday.com/smt-influencer/6-bold-predictions-digital-marketing-2017