2014. máj 27.

Pinterest a vállalati szférában?

írta: Klausz.Melinda
Pinterest a vállalati szférában?

7066410885_f0f9e5ee5d_bMár minden közösség platformból kihoztad a maximumot? A Pinterestet próbáltad már? Nem, ez a közösségi oldal nem csak arra jó, hogy a tini lányok tippeket leshessenek el maguknak. Ismerkedj meg a Pinterest erejével, ahol több mint 70 millió felhasználó tölti idejét!

Persze a felhasználók nagy száma nem elegendő, hogy feltörjünk.Ahhoz, hogy komolyabb szeletet kiharapjunk a Pinterest tortájából, ki kell itt is dolgoznunk a megfelelő stratégiát, amivel minél több aktivitást érünk el potenciális ügyfeleinktől. Lássunk is ehhez pár tippet:

Most már készíthetsz Pinterest oldalt saját cégednek!

Eleinte csak magánszemélyeknek szánták ezt a közösségi oldalt, de most már megnyitotta kapuit vállalatok számára is. Sőt mi több, itt is tudod elemezni is az aktivitást oldaladon.

Másokkal való kapcsolat!

Vajon elég, hogy felteszünk valami ütős képet és reméljük a legjobbakat? Kizárt! Aktívnak kell lennünk másokkal szemben is, hogy ugyanezt elvárhassuk tőlük. Minél többet játszunk, annál többet nyerünk!

Ne feledjük a keresőoptimalizálást!

Ez ugye a keresőmotorokban való megjelenésének javítását jelenti "normál" avagy nem fizetett keresési eredményekben. Érdemes a képeinknél jelöléseket, címkéket, hashtag-eket használni. Hatásosabb lehet, mint gondolnánk.

Vizsgáljuk meg követőinket közelebbről is!

Még a legjobb marketingesek is tanulhatnak saját ügyfeleikről/-től. Érdemes akár kicsit mélyebben beleásni magunkat a követőink profiljába, amiből megtudhatjuk érdeklődési köreiket.

Kísérletezzünk a képekkel!

Érdemes több képméretet is kipróbálni, hogy melyiket érdemesebb használni a jövőben. Ebben segítségünkre lehet a Pinterest Analystics is. Ugyanakkor a minőségre is fontos figyelmet szentelni. Ez persze nem azt jelenti, hogy csak a kiváló minőségű fotók érnek majd el sikereket. Lehet, hogy egy különlegesebb perspektívából készített kép nagyobb népszerűségnek örvendd, mint egy tökéletes minőségű, ám hétköznapi fotó.

„Pin-it” gomb honlapunkra is!

Jó esély van arra, hogy van néhány kép a vállalati honlapon, ami pin- képes lehet. Érdemes beépíteni és összekötni a két csatornát, hiszen az egyik elvezetheti a másikra az ügyfeleket.

Tehát érdemes lehet nem csak egyéni felhasználóként néha megnézni, hogy milyen tuti receptet találunk a holnapi ebédre vagy, hogy mivel dekorálhatod a szobádat, hanem betekinteni marketingesként is a Pinterest világába!

 

Szólj hozzá