2014. aug 02.

4 trükk Instagramra

írta: Klausz.Melinda
4 trükk Instagramra

Úton-útfélen rengeteg téma adódik az instagrammosok számára, mint például a frissen érő gyümölcsök, eső utáni szivárvány, vagy éppen egy jól elkapott fesztivál-pillanat. De nem mindegy a minőség sem! Az alkalmazás rengeteg változáson ment keresztül az elmúlt évben, van köztük néhány remek rejtett…

Tovább Szólj hozzá

2014. aug 01.

Új gomb a Facebook-on: Buy (more)! :)

írta: Klausz.Melinda
Új gomb a Facebook-on: Buy (more)! :)

Ettől az újítástól a Facebook azt várja, hogy még több időnket töltsük a felületen, ami valószínűleg bizonyos mértékben így is fog történni, hiszen szándékozzák bevezetni a vásárlás („buy”) gombot, ami után már szinte ki sem kell mozdulnunk a közösségi felületről az internetes vásárlás miatt…

Tovább Szólj hozzá

2014. júl 29.

Mit tegyünk a negatív kritikákkal online és közösségi térben?

írta: Klausz.Melinda
Mit tegyünk a negatív kritikákkal online és közösségi térben?

Akármilyen jól is kezeljük a közösségi oldalunkat, valószínűleg elkerülhetetlen, hogy beleütközzünk néha egy-egy negatív kritikába. Ilyenkor még azért nem kell eltemetni a céget, vagy azonnal nekitámadni az illetőnek. De akkor mit érdemes tenni? A legjobb megoldáshoz az alábbi tippek vezetnek: Ne…

Tovább Szólj hozzá

2014. júl 29.

Egyéni célközönség létrehozása a Facebook-on

írta: Klausz.Melinda
Egyéni célközönség létrehozása a Facebook-on

Az Egyéni célközönségek funkció segítségével olyan emberekkel vehetjük fel a kapcsolatot, akik a vállalkozásunk vagy termékünk iránt már korábban is érdeklődést mutattak. Célközönséget létre lehet hozni ügyféllistából, webhely forgalma vagy mobilalkalmazás alapján is. Az egyéni célközönség…

Tovább Szólj hozzá