2016. már 29.

Instagram hirdetésre fel!

írta: Petneházy.Flóra
Instagram hirdetésre fel!

instagram-ads-1024x535.jpgSzeretnéd tökéletesíteni Instagram hirdetéseidet? Ha igen, akkor érdemes néhány funkcióval tisztában lenned, amivel megragadhatod közönséged figyelmét és növelheted a forgalmadat.

#1 Vezesd a forgalmat weboldaladra!

Egészen mostanáig az Instagram hirdetés csak olyan célokat támogatott, mint például mobil alkalmazások telepítése, video megtekintések, elérés/ elkötelezettség. Ma már két további hirdetési cél közül választhatunk:

  • kattintások a weboldaladra
  • honlap konverziók

A látogatók egy szponzorált hirdetést látnak képpel, leírással és egy kattintható cselekvésre hívó gombbal (call-to-action).

#2 Tűnj ki a képek formájával!

Korábban a videókat és képeket négyzet alakúra kellett vágnod. Ma már bővült a vágási lehetőségek skálája, ami biztosítja, hogy az akár szélesebb, hosszabb formákkal minden rajta legyen a képen, amit meg szeretnél mutatni közönségednek. Plusz, a szokatlan formával ki is tűnhetsz a többi hirdető közül.

#3 Mondd el történetedet több képes hirdetéssel (Facebook Carousel Ads)!

Habár Instagram profilod jó eladási felület lehet, üzleti szemszögből érdemesebb elkötelezettség és követőszám növelésre, márkaépítésre használni. Összefüggő képekkel, egy történet elmesélésével könnyen elérheted ezeket a célokat.

nevtelen_2.png

Az egyszerre több képet megjelenítő hirdetés (carousel ads) kialakításához, csatlakoztatnod kell Instagram felhasználói fiókodat a Facebook fiókodhoz.

Hogy miért is érdemes az Instagram oldaladat üzleti felületként használni? Olvasd el alábbi cikkünket: http://kozossegimedia.cafeblog.hu/2015/11/17/5-ok-amiert-2016-ban-mindenkeppen-erdemes-az-instagrammal-szamolnod/

Forrás: www.socialmediaexaminer.com

Szólj hozzá

hirdetés tipp instagram