Mielőtt kiküldenéd első hírleveledet...
Elkészült az első hírleveled, de biztosra mennél? Vagy éppen rendszeresen küldesz hírlevelet, mégsem érzed hatékonynak, nem látod az eredményét?
A MailChimp 6 tippet oszt meg velünk, amit érdemes megfogadni, ha szeretnéd növelni hírleveleid eredményességét.
#1 Mit írj a tárgymezőbe?
A legnagyobb megnyitási arányt az egyszerű, konkrét szövegek érik el. Amikor a tárgymezőbe írsz, ne értékesítsd, ami benne van, hanem egyszerűen mondd el, hogy mit tartalmaz a levél.
„Don’t sell what’s inside – tell what’s inside”
Hogyan tökéletesítsd a tárgymező szövegét? Erről itt olvashatsz bővebben!
#2 Juss át a spamszűrőn!
Ha azt szeretnéd, hogy megnyissák üzenetedet, elsőnek a spamszűrőkön kell átjutnod.
- Kerüld a spam jellegű kulcsszavakat, kifejezéseket!
- Ne írj mindent nagybetűvel! Nem lesz szembetűnőbb a tárgyad, csak ideges, agresszív hatást kelt a szöveged, és a spam szűrőn sem megy át miatta az üzeneted.
- Ugyanez érvényes a sok felkiáltójel használatára.
#3 Kerüld el, hogy hírleveledet spam-ként minősítsék!
Ehhez az első lépés a tárgymező helyes kitöltése. Erről az #1. pontban olvashatsz bővebben.
A Feladó (From) és Tárgy (Subject) részben feltétlenül szerepeljen a cégneved, hogy a címzett rögtön azonosítson.
Kíváncsiak vagyunk a személyes tapasztalatotokra. Nektek milyen tárgymezőbe írt szöveg érte el a legnagyobb megnyitási arányt?