2016. máj 17.

Mielőtt kiküldenéd első hírleveledet...

írta: Petneházy.Flóra
Mielőtt kiküldenéd első hírleveledet...

mail.jpgElkészült az első hírleveled, de biztosra mennél? Vagy éppen rendszeresen küldesz hírlevelet, mégsem érzed hatékonynak, nem látod az eredményét?

A MailChimp 6 tippet oszt meg velünk, amit érdemes megfogadni, ha szeretnéd növelni hírleveleid eredményességét.

#1 Mit írj a tárgymezőbe? 

A legnagyobb megnyitási arányt az egyszerű, konkrét szövegek érik el. Amikor a tárgymezőbe írsz, ne értékesítsd, ami benne van, hanem egyszerűen mondd el, hogy mit tartalmaz a levél.

„Don’t sell what’s inside – tell what’s inside”

Hogyan tökéletesítsd a tárgymező szövegét? Erről itt olvashatsz bővebben!

#2 Juss át a spamszűrőn!

Ha azt szeretnéd, hogy megnyissák üzenetedet, elsőnek a spamszűrőkön kell átjutnod.

  • Kerüld a spam jellegű kulcsszavakat, kifejezéseket!
  • Ne írj mindent nagybetűvel! Nem lesz szembetűnőbb a tárgyad, csak ideges, agresszív hatást kelt a szöveged, és a spam szűrőn sem megy át miatta az üzeneted.
  • Ugyanez érvényes a sok felkiáltójel használatára.

#3 Kerüld el, hogy hírleveledet spam-ként minősítsék!

Ehhez az első lépés a tárgymező helyes kitöltése. Erről az #1. pontban olvashatsz bővebben.

A Feladó (From) és Tárgy (Subject) részben feltétlenül szerepeljen a cégneved, hogy a címzett rögtön azonosítson.

 

Kíváncsiak vagyunk a személyes tapasztalatotokra. Nektek milyen tárgymezőbe írt szöveg érte el a legnagyobb megnyitási arányt?

 

 

Szólj hozzá

mailchimp