Sikeresek a Facebook reakciógombok?
Február végétől a Facebook felhasználóknak meg van a lehetőségük arra, hogy a bejegyzéseknél kifejezzék az érzelmeiket a reakciógombok használatával. Az új funkció bejelentése után a Quintly tanulmánya több mint 130.000 posztot vizsgált meg, ami kimutatja, hogy az emberek hogyan viszonyultak a reakciógombokhoz.
Kimutatták, hogy a like (76.4%) a leggyakrabban használt funkció, utána a megosztás (14%), a kommentár (7.2%) és végül minden más (2.4%) következik.
Habár a Facebook lehetőséget ad arra, hogy negatív érzelmeinket is kimutassuk, mégis csak körülbelül 30%-át teszi ki a reakciógombok kutatásban felmért használatának. Ez azt is kimutatja, hogy a felhasználók szívesebben reagálnak azokra a bejegyzésekre, amik pozitív érzelmeket váltanak ki.
Természetesen a reakciógomboknak kell még egy kis idő, hogy a felhasználók hozzászokjanak a használatukhoz, illetve a vállatoknak is bíztatniuk kell a közönséget, hogy használják ezt az új funkciót.
Te mennyire használod magánszemélyként és céges oldalként a reakciógombokat?