Az őrület határán: Új Facebook rajongói oldaldizájn
Ma reggelre a Facebook befrissített és megújította a rajongói oldalak dizájnját. Az új layout igencsak új és mindenféle előzetes felvezetés nélküli - oké, a bejegyzések létrehozásánál már észlelhetők voltak új ikonok, de jelentőségteljesebb változásra nem volt utalás.
Elsőre konkrétan sírás fogott el a változástól, mert...
...újra dizájnolhatjuk a borítóképeket,
...előkerült minden, korábban elrejtett alkalmazás,
...a rajongószám, a hozzászólások, fényképek, a három kiemelt alkalmazás pedig pont az ellentétes oldalra kerültek mint korábban, emiatt konkrétan szédülés is elfogott egy hosszabb pillanatra.
Aztán sok-sok könny és idegbaj után elkezdtem meglátni a pozitív oldalt...
...végre nem kell a borítóképekkel talán vacakolni, hogy milyen kategória, call-to-action vagy üzenet gomb lóg bele a képbe, hogyan illeszkedjen a profilkép és a borítókép egymáshoz.Végre igazi billboardként használhatjuk a borítóképet!
...az alkalmazások nagyobb szerepet kaphatnak, így könnyebb lesz az értékesítés, szolgáltatások bemutatása, a nyereményjátékok elhelyezése, de a becsatornázott Youtube, Twitter, Instagram linkeket is könnyebben megtalálják az emberek. Nem kell keresgetni a negyedik, ötödik alkalmazást, hanem mindegyik egyaránt helyet kap az oldalon.
...a hírfolyam még nagyobb jelentőséget kaphat, hiszen nem vonja el annyira a figyelmet a korábban jobb oldalon elhelyezett képgaléria, mások által írt bejegyzések. (?)
A kezdeti sok(kkkkkk) után tehát van remény, még akár jó is lehet az új Facebook dizájn, persze ehhez megint az kell, hogy átalakítsuk az oldalakat... Szóval munkára fel - ismét!