Új Facebook képpontok jönnek, a régiek mennek!
Te is használsz Facebook pixelkövető kódokat vagy konverziókövető kódokat? Tudod, ezek azok az apró kis figyelő kódok, amelyek a facebook hirdetési kampányaidat hatékonyabbá változtathatják, segítségükkel újra megszólíthatod azt, aki még nem vásárolt, aki még nem iratkozott fel a hírlevélre vagy éppen azokat akik megtették mindezt. Aki azonban eddig csak konverziókövetést használt, most át kell térnie a Facebook képpontra, ugyanis a konverziókövetési képpontot 2017. február 25-én megszüntetik.
Az áttérés fő lépései:
1. Helyezd el a Facebook képpont alap- és eseménykódját!
2. Térj át a Facebook képpontra a hirdetésekkel!
3. Frissítsd a kódot!
4. Ellenőrizd a képpont állapotát és a forgalom mennyiségét!
5. Töröld a konverziókövetési képpont kódját!
Ha valahol elakadtál a következő linken részletesen megtalálod az áttérés menetét:
https://www.facebook.com/business/help/1058078787600162?helpref=faq_content
Viszont ha már mindkettőt beállítottad, akkor az Átállási irányítópult fog neked segíteni. A következő lépéseket kell követned, ahhoz hogy elkerüld az esetlegesen felmerülő hibákat.
https://www.facebook.com/business/help/1782479082039406?locale=hu_HU
Ha elakadtál a kezelésében vagy szeretnéd megtanulni, mire is jó a pixelkövető kód és hogyan használjuk fel, remarketing kampányokhoz, tarts velünk képzéseinken!