Miért szeretjük a Google Adwords-öt?
Azok közé tartozol, akik szeretnének Google AdWords-ben hirdetni, de nem vagy benne biztos, megéri-e? Mutatjuk a hirdetéskezelő előnyeit!
Alapigazság, hogy ha a versenytársaid jelen vannak a felületen, akkor neked sem szabad kimaradnod, mivel így ők kapnak nagyobb esélyt arra, hogy a potenciális fogyasztók igénybe vegyék szolgáltatásaikat vagy vásároljanak tőlük. Ma már 1 milliónál több cég használja a hirdetéskezelőt. Tehát akár új látogatót szeretnél a weboldaladra vonzani, akár értékesítenél, ezzel növelheted a vásárlói aktivitást.
Íme a Google AdWords néhány előnye!
Pontos célzás
A beállításoknak köszönhetően az egész internetre kiterjedően megtalálhatod azokat az ügyfeleket, akik igénybe vennék a szolgáltatásaidat. A pontos célzásnak köszönhetően csak azoknak az embereknek jelenhet meg a céged, akik valóban relevánsak számodra, így szűkíthetsz nemre, korra, tartózkodási helyre és érdeklődési körre is, de megcélozhatod őket a weboldal fajtája vagy a remarketing alapján is.
Mérhető, nyomon követhető
Az AdWords megmutatja, hányan látták a hirdetésedet, és ebből hányan kattintottak rá vagy látogattak el a weboldaladra, illetve hányan vették fel veled a kapcsolatot. A nyomkövető eszközöknek köszönhetően láthatod, hogy történt-e konkrét vásárlás a hirdetésnek köszönhetően.
Azonnal megjelenik
Nem kell várnod a hirdetésed megjelenésére, mert amint elindítod, szinte azonnal látható lesz a célcsoport számára. Mivel a hirdetések a találati lista első oldalára kerülnek, így nagy eséllyel választanak majd téged az ügyfelek, mert ezekre kattintanak a leggyakrabban.
Költséghatékony
Felbecsülhetetlen tulajdonsága egy-egy kampánynak a költséghatékonyság. Az AdWords kattintás alapon működik, vagy más néven cost per click (CPC) jelleggel. Így csak akkor kell fizetned egy hirdetésért, ha arra kattintottak vagy megnyitották a weboldaladat.
Rugalmas
A hirdetésedet bármikor módosíthatod, így azonnal igazodhatsz a változásokhoz, vagy több variációt is kipróbálhatsz. Ha azt látod, hogy egy kampányod nem működik megfelelően, akkor változtathatsz a kulcsszavakon is, amellyel jobb eredményeket érhetsz el.
Google AdWords hirdetési kampányokat ma már bárki indíthat, nem szükséges egy szakértőt vagy egy ügynökséget megbízni, azonban ha nem vagy profi benne, akkor nem tudod kihasználni ennek előnyeit. Ha mégis magad szeretnéd kezelni a hirdetéseket, akkor igyekezz úgy megismerni a célközönségedet, hogy pontosan tudd beállítani a célzást és a kulcsszavakat, amellyel jobb eredményeket érhetsz el.